آخرین عناوین

پنجشنبه 1 خرداد 1393-0:35 کد خبر:183

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

مدیران نظارت دقیق‌تری بر منابع تولید آب داشته باشند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: مدیران نظارت دقیق‌تری بر منابع تولید آب داشته باشند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، ذبیح‌الله ذاکری در نشست مدیران مناطق با معاونت مالی و پشتیبانی که برای بررسی و رفع مشکلات سازمان برگزار شد، اظهار داشت: بحث تامین آب بسیار مهم است و در این رابطه مدیران مناطق باید با مدیریت منابع آب، توزیع متوازی را برای همه شهروندان در نظر داشته باشند.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام تابستان خاطرنشان کرد: فصل تابستان مشکلاتی را برای مشترکان ایجاد می‌کند که نیاز است، مدیران نظارت دقیق‌تری بر منابع تولید و توزیع آب داشته باشند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران به اجرای صحیح طرح تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: حل مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اولویت‌های مدیران قرار گیرد.

ذاکری بر صرفه‌جویی و مدیریت در بخش هزینه‌ها از سوی مدیران تاکید کرد و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی باید با کمترین هزینه، بیشترین دستاوردها را داشته باشیم.

معاون مالی و پشتیبانی آب و فاضلاب مازندران نیز گفت: باید با همت، همیاری و تلاش، برای حل مشکلات مردم در دستور کار قرار گیرد.

هرمز نیازآذری با بیان اینکه درسال اقتصاد مقاومتی باید هزینه‌ها شرکت کاهش یابد افزود: نباید تفاوتی بین ستاد و مناطق وجود قائل شد اعتدال در امور اجرایی رعایت می‌شود.

وی بر رعایت آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها تاکید کرد و افزود: مسئولان مناطق برای نگهداری از تاسیسات، از نیروهای موجود استفاده کنند تا بخشی از هزینه‌های اضافی کمتر شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :