آخرین عناوین

شنبه 19 دی 1394-22:48 کد خبر:18303

سفر رئیس قوه قضاییه به مازندران:

سفر رئیس قوه قضاییه اوایل بهمن ماه به مازندران

رئیس قوه قضاییه به‌منظور شرکت در نخستین همایش نقش دفاتر اسناد رسمی در امر قضازدایی اوایل بهمن‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر، دبیر همایش نقش دفتر استاد رسمی در امر قضازدایی ، اظهار داشت: نخستین همایش نقش دفاتر اسناد رسمی در امر قضازدایی هفتم بهمن امسال با حضور رئیس قوه قضاییه در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش که در آستانه فجر انقلاب بوده با حضور آیت الله آملی لاریجانی و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در مجتمع رفاهی قوه قضاییه در ساری برگزار می‌شود.

دبیر همایش گفت: این همایش برای نخستین بار در شمال کشور با حضور سران دفاتر و دفتریاران و کارکنان اسناد رسمی برگزار و فعالان این حوزه در قالب مقالاتی نقش دفاتر اسناد رسمی را در امر قضازدایی تشریح خواهند کرد.

روحی بیان کرد: رئیس قوه قضاییه نیز با استقبال از حضور در این همایش، مسائل و موضوعات مطروحه در قوانین ثبتی و مباحث مربوط به قضازدایی را تبیین می‌کنند.

وی با تقدیر از هماهنگی عطا الله حیدرزاده رئیس کانون سردفتردران و دفتریاران استان و مدیرکل ثبت اسناد و املاک و رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: امیدواریم این نشست بتواند برای تعالی فعالیت  سران دفاتر و دفتریاران استان اثرگذار باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :