آخرین عناوین

يکشنبه 20 دی 1394-15:56 کد خبر:18306

فرامرز نقیبی/عضو قبلی شورای شهر ساری:

خط امام و رهبری یک خط است

یکی از دوقطبی هایی که  متاسفانه عده ای خواسته و ناخواسته با رفتارهای غلط به آن دامن میزنند،تمایز و مرزبندی بین خط امام ورهبری است.


خزرتیترخبر:یکی از دوقطبی هایی که  متاسفانه عده ای خواسته و ناخواسته با رفتارهای غلط به آن دامن میزنند،تمایز و مرزبندی بین خط امام ورهبری است و هرکدام سعی در مصادره به مطلوب کردن این به اصطلاح خطوط دارند، غافل از این که با این دوگانه سازی نابجا و غلط  نه تنها خودشان وجاهت پیدا نمی کنند بلکه مسیر خدشه دار کردن اعتبار آن بزرگوران را هموارمیکنند.

 

در سالروز حماسه 19 دی ،شاه بیت سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم در باره انتخابات بود ،ایشان فرمودند: اگرکسانیکه فهرستی را معرفی کرده اند، متدين، مؤمن، انقلابی و در راه امام باشند، به حرفشان اعتماد مي کنم و رأی ميدهم و اگر ديدم به مسائل انقلاب، دين و استقلال کشور خيلی اهميتی نمي دهند و دلشان دنبال حرف آمريکا و غيرآمريکا است به حرفشان اعتماد نمي کنم.

تاکید به خط امام توسط ایشان بطلانی بود دوباره به روی دوگانه سازی های غیر واقعی از خط امام ورهبری،ایشان در این چند فراز ویژگی های نماینده مقبول را برشمردند که از مهم ترین آنها می توان به تدین ،استکبار ستیزی و در راه امام بودن نام برد که برجسته ترین آن از دید بنده در شرایط حاضر در خط امام بودن است.

یکی از دو قطبی هایی که  متاسفانه عده ای خواسته و ناخواسته با رفتارهای غلط به آن دامن میزنند،تمایز و مرزبندی بین خط امام و رهبری است و هرکدام سعی در مصادره به مطلوب کردن این به اصطلاح خطوط دارند، غافل از این که با این دوگانه سازی نابجا و غلط  نه تنها خودشان وجاهت پیدا نمی کنند بلکه مسیر خدشه دار کردن اعتبار آن بزرگوران را هموار می کنند،هم در سالیان دور به خاطر داریم که عده ای با نام خط امام به مصاف رقبای سیاسی خود می رفته اند و خانه نشین شان می کردند و هم در سالیان اخیر دیده ایم که عده ای خط رهبری را دست آویز مخالفت با جریانات مقابل خود قرار داده اند.

دوستان سیاسی از دو سر طیف  باید بدانند این شکل زاویه درست کردن، آن هم به ناحق بین مسیر رهبری و امام و تبدیل کردن این خطوط به محل یارگیری سیاسی خرج از اصل نظام است و نتیجه اش خوراک درست کردن برای کارخانه های تهمت و تخریب دشمنان و بستر سازی برای مدیریت فضای سیاسی کشور توسط عد ه ای ابن الوقت است.

اصول امام و رهبری چیزی غیر از تدین ،استکبار ستیزی، توجه به مردم نیست،بماند که بسیاری از این جنس تعصبات بعدها بطور کامل دروغ  از آب درآمد،مانند خط امامی هایی که بعدا می خواستند افکار امام را به موزه بفرستند و مدافعان رهبری که برای این که حکم ایشان را اجرا نکنند خانه نشینی کردند.

از دیگراصول امام و رهبری تاکید به پرهیز اختلافات و فراهم کردن دایره جذب حداکثری است و مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود از همه خواستند که در انتخابات شرکت کنند؛ حتی کسانی که نظام را قبول ندارند و این نوع طراحی مسیر از طرف ایشان فرصتی است طلایی و دوباره برای همه جریانات سیاسی که برنامه ها و سازمان رای خود را  براساس اصول نظام  و در داخل نظام باز سازی کنند نه نیروهای خارج از مجموعه نظام.

بی تردید مشکلات ما زمانی حل خواهد شد که ما مسائل خودمان را بین خودمان حل کنیم با تعهد و پافشاری بر اصولی که بر مبنای آن وارد کار سیاسی شده ایم.

انقلاب اسلامی اگرچه در خارج از مرزها  پویاتر از همیشه است اما از درو ن نیاز به یک تحول دارد، تحولی از جنس حرکت برای تبدیل  شعار به رفتار ،تحولی که باید فاصله ای عمیق را پر کند فاصله ای از حرف تا عمل،اتفاقی از جنس عملگرای.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :