آخرین عناوین

يکشنبه 27 دی 1394-11:11 کد خبر:18356

انتصاب در حوزه هنری مازندران:

انتصاب مشاور واحد موسیقی حوزه هنری مازندران

مشاور واحد موسیقی حوزه هنری مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران، جلال محمدی از هنرمندان فعال موسیقی بومی استان، به‌عنوان مشاور واحد موسیقی حوزه هنری مازندران، منصوب شد.

سیدجلال محمدی سیدکلایی از هنرمندان موسیقی سنتی مازندران است که فعالیت هنری خویش را از 15 سالگی با سازهای کوبه‌ای بومی و ساز دو تار، نزد پدر آغاز کرد و در سال 1370 گروه موسیقی تبری(طالبا) معروف به خانواده محمدی را به اتفاق پدر، برادران و خواهران خود تشکیل داد.

محمدی اجرا، تنظیم و آهنگ‌سازی، حضور در چندین جشنواره داخلی و خارجی، تولید چند آلبوم و همچنین برگزاری چندین کنسرت و کارگاه پژوهشی موسیقی مازندران در مناطق مختلف کشور را در کارنامه هنری خود دارد.

وی برنامه‌های آتی خود برای موسیقی استان را اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی موسیقی، احیاء و ترویج شیوه‌های فراموش شده سبکی در نوازندگی و آهنگ‌سازی موسیقی مازندران، شناسایی هنرمندان و گروه‌های موسیقی و تشکیل بانک جامع هنرمندان موسیقی استان،تولید آثار فاخر موسیقایی با مضامین ارزشی، آیینی و بومی برشمرد.

محمدی در پایان با اشاره به فرارسیدن ایام الله‌دهه فجر یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های موسیقایی حوزه هنری مازندران را توجه به خاستگاه این نهاد، که همان واقعه ارزشمند انقلاب اسلامی است عنوان کرد و گفت: پرداخت وسیع و همه‌جانبه به موسیقی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برنامه‌ریزی‌های جدی کاری‌ام قرار می‌گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :