آخرین عناوین

دوشنبه 28 دی 1394-12:53 کد خبر:18363

پايگاه خبري پليس مازندران اعلام کرد:

تازه ترین اخبار نیروی انتظامی مازندران در روزهای گذشته

انهدام 4 باند توزيع مواد مخدر/ دستگيري عامل شرارت و درگيري در شهرستان آمل/ دستگیری سارق طلا و جواهرات در نکا/ كشف مواد مخدر در شهرستان نکا/ انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری با فروش مال غیر در چالوس


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندارن، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از انهدام 4 باند تهيه وتوزيع مواد مخدر در شهرستان هاي"قائم شهر،آمل،فريدونکنار و بابلسر" با کشف 14 کيلو و700 گرم مواد مخدر خبر داد.

*انهدام 4 باند توزيع مواد مخدر در استان مازندران

عليرضا ثقفي،رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت: در راستاي مبارزه با عاملان سودجوي تهيه وتوزيع مواد مخدر در استان،ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان،موفق به شناسائي يکي از قاچاقچيان مواد مخدر شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران،افزود:ماموران در اقدامي اطلاعاتي و عملياتي متهم که قصد حمل مواد مخدر از استان گلستان به استان مازندران داشت را شناسائي و ضمن هماهنگي با مراجع قضائي موفق شدند، در عملياتي ضربتي وبا همکاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر این فرد را دستگير کنند .

ثقفي تصريح کرد:در اين عمليات دو خودروي متعلق به متهم توقيف و سه همدست وي که در قاچاق موادمخدر وي را همراهي مي کرد، دستگير شدند .

به گفته ثقفي در بازرسي از خودروهاي متهم و همدستان وي 7 کيلو ترياک کشف و ضبط شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در ادامه از کشف2کيلوگرم ترياک و3کيلو گرم حشيش توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر آمل،يک کيلو و700 گرم ترياک توسط ماموران پر تلاش مبارزه با مواد مخدر فريدونکنار و همچنين کشف يک کيلوگرم ترياک از يک سوداگر مرگ توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بابلسر نيز خبر داد.

وي گفت:در اين عمليات ها ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي موصوف موفق به انهدام سه باند تهيه وتوزيع مواد مخدر و دستگيري 3 عامل افيوني وتوقيف سه دستگاه خودرو در اين شهرستان ها شدند.

*دستگيري عامل شرارت و درگيري در شهرستان " آمل"

فرمانده انتظامي شهرستان آمل ، از شناسايي و دستگيري عامل شرارت و درگيري دراين شهرستان خبر داد.

ولي الله گنجيان مقدم با اعلام اين خبر افزود: در پي شرارتهاي متعدد توسط شروري معروف به نام(مهرداد-ن) و دستور قضایي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود : با بهره گيري از فعاليتهاي پليسي و اطلاعاتي مخفيگاه متهم شناسائي شد.

گنجيان خاطر نشان کرد : ماموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي  در اقدامي عملياتي متهم را در حالي که قصد فرار داشت دستگير کردند .

گنجيان مقدم، ضمن تکذيب درج مطالب کذب در برخي سايت ها مبني بر دستگيري متهم در درگيري مسلحانه با وي اظهار داشت؛ درگيري مسلحانه اي در کار نبوده و عمليات انجام شده اقدام  عملياتي پليس براي زمينگير کردن متهم بوده است.وي در خاتمه افزود : دو نفر از همدستان متهم نيز در اين عمليات دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند

*دستگیری سارق طلا و جواهرات در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، از دستگیری سارق طلا به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال و مبلغ تقریبی 8 میلیون ریال وجه نقد در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از روستاهای حومه این شهر ،مامورین پاسگاه انتظامی پی رجه جهت بررسی موضوع به محل اعزام و سرقت از منزل آقای( ی- ج)  تائید شد.

حسن فلاح در ادامه افزود: بعلت حساسیت موضوع مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی  قرار گرفت.

 از شاکی تحقیق که اظهار داشت: مقادیر زیادی از طلا و جواهرات که در گاوصندوق منزلش بوده به ارزش تقریبی 500میلیون ریال و مبلغ تقریبی 8 میلیون ریال وجه نقد توسط سارق یا سارقین بسرقت رفته است.

 فلاح خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق سابقه دار به نام (ه- ق) را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم در تحقثیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد و اظهار داشت: در ساعت 20 و 30 دقیقه با عنایت به اطمینان از خالی بودن منزل از روی دیوار حیاط وارد منزل شدم و از پنجره وارد اتاق شده و از داخل یک کیف کوچک که در اتاق بود کلید گاوصندوق را برداشته و از داخل آن مقادیری طلا و جواهرات و سکه طلا و مبلغ800 هزارتومان وجه نقد را برداشته و سریعاً از محل متواری شدم.

پس از کشف اموال مسروقه کلیه اموال مسروقه تحویل شد و متهم روانه زندان شد.

*كشف مقدار 700/1كيلوگرم مواد مخدر در شهرستان نکا

با تلاش ماموران کلانتری 11 فرماندهي انتظامي شهرستان نکا،باند سوداگران مرگ دستگير و موادمخدر از آنان كشف و ضبط شد.

براساس این گزارش، حسن فلاح فرماندهي انتظامي شهرستان نکا، از كشف 1/700 كيلو گرم مواد مخدر از نوع، ترياك و  دستگیری متهم خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد:در پي اخباروگزارشات واصله مبني بر اينکه شخصي به هويت( ش-ک ) و( غ-ع) ، علي رغم داشتن سوابق محکوميت موادمخدر در امر خريد و فروش موادمخدر فعاليت داشته است .

ضمن هماهنگي با مقام قضايي و با همکاري تيم عمليات ويژه کلانتری 11 شهرستان نکا، منزل متهم را مورد شناسایی قرار داده که عوامل اين پليس سريعا وارد عمل شده و ضمن غافلگيري، و با مجوز حکم ورود به منزل متهم  مقدار یک کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع  ترياک را که بصورت ماهرانه اي جاساز شده بود،کشف و ضبط شد.

*انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری با فروش مال غیر در چالوس

در پی وصول پرونده اي به شکايت شخصي داير بر خريد ملکي به مساحت 616 متر مربع در شهرستان چالوس از شخصي به نام(محمود- آ) که پس از پرداخت ثمن معامله و رجوع به اداره ثبت اسناد چالوس متوجه جعل مبايعه نامه و ساير اوراق و مدارک مالکيت زمين ازجمله بنچاق آن گرديد.

قدیمی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس،افزود: در اين رابطه پرونده اي تشکيل حسب دستور داديار شعبه اول دادسراي چالوس پرونده به طور ويژه در اختيار پليس آگاهی قرار گرفت،که بلافاصله متهم مذکور دستگيرگردید که در اين راستا با بازجويي هاي فني و پليسي صورت گرفته و جمع آوري ادله و مدارک متقن متهم لب به اعتراف گشود و در اين رابطه به تعداد 7فقره کلاهبرداري به ارزش ريالي تقريبي4 میلیارد و 690 میلیون ریال مبني بر سندسازي ،جعل مبايعه نامه و بنچاق زمين اقرار و اعتراف نمود.

قدیمی اظهار داشت: باعنايت به نوع بزه ارتکابي و جلب نظر مقام قضايي ساير همدستان متهم به هويت (احمد- ر ) و (جواد- ج) و (حميد- ر) و(محمد- پ) در شهرستان چالوس و دونفر از متهمين که در خارج از حوزه قضايي و انتظامي اين شهرستان حضور داشتند با اخذ نيابت قضايي به نام ( پيام – ر)  و (اميد – ق) با انجام اقدامات اطلاعاتي شناسايي و دستگير شدند

در این ارتباط يک دستگاه خودروي هيوندا سونوتا حاصل از فروش مال غير توقيف گرديد که همگي اين افراد با توجه به اسناد، مدارک و اقرار متهمين با صدور قرار مناسب روانه زندان گرديدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :