آخرین عناوین

سه شنبه 29 دی 1394-11:0 کد خبر:18368

مدیر شرکت پخش فرآورده ای نفتی منطقه ساری:

اختصاص جایگاه پارک تانکرهای نفتکش صادراتی

مدیر شرکت پخش فرآورده ای نفتی منطقه ساری گفت: بیش از40هزارمترمربع جایگاه اختصاصی پارك تانكرهای نفتكش صادراتی در نظر گرفته شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازشرکت پخش فرآورده ای نفتی منطقه ساری،ترانزیت‌ صادرات به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری مراجعه می کنند اظهارداشت:باشروع صادرات نفت‌سفید ونفت‌گاز، بیش از 10 هزار مترمربع پارکینگ برای نفتکش هایی که با پیمانکاران قرارداد انتقال این نوع فرآورده ها را امضا کرده اند،اختصاص یافت که با استقبال رانندگان30هزارمترمربع پارکینگ برای پارک کامیون های حامل سوخت صادراتی مازندران اضافه شد.

حسینعلی طالبی با بیان اینکه‌ تردد در‌محور ساری به نکا با اضافه شدن این میزان پارکینگ با نظم بیشتری انجام خواهد شد تصریح کرد:بسیاری از رانندگان بدون هماهنگی با پیمانکاران به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری مراجعه کردند.

وی اعلام کرد:برخی از این رانندگان در سامانه حمل ونقل کشوری سابقه ای ندارند و پروژه ثبت نام این افراد باید از طریق سامانه کشوری با مراجعه به این شرکت انجام شود.

مدیرشرکت پخش فرآورده ای نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد:نام نویسی از رانندگان تانکر و نفتکش ها نیز در حال انجام است و ثبت در این سامانه به زمان نیاز دارد.

وی افزود:گاه بارگیری نیز درنفتکش ها انجام می شود اما به علت نداشتن سابقه در سامانه حمل‌ونقل با مشکل گمرگ مواجه می شوند.

طالبی در ادامه با تاکید براینکه روزانه به طور متوسط بیش از 50 نفتکش ترانزیت فرآورده های نفتی را به کشورهای عراق وافغانستان انجام می دهند گفت:بیش از 2 ‌میلیون 500 هزار لیتر نفت‌گاز ونفت‌سفید روزانه ترانزیت می شود.

این مسئول با اشاره به فراهم آوردن امکانات رفاهی مانند سالن غذاخوری ،برای رانندگان نفتکش ها گفت:برخی رانندگان با شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری قرارداد کاری دارند و برخی نیز با شرکت های پیمانکاری کار می کنند.

وی با بیان اینکه براساس قانون تامین فضا برای استراحت رانندگان طرف قرارداد با شرکت پیمانکاری برعهده شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری نیست تصریح کرد:با تمهیدات اندیشیده شده،همه رانندگان می توانند از خدمات رفاهی مانند سرویس غذاخوری،سرویس بهداشتی و... استفاده کنند.

وی خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر پیمانکاران در اعزام کامیون ها و نفتکش ها برای تحویل سوخت از مخازن نفتی شد.

طالبی گفت:تسریع در تایید رانندگان از طرف شرکت های پیمانکاری برای ترانزیت فرآورده های نفتی،می تواند به نظم بیشتر در صادرات سوخت و عدم تجمع نفتکش ها درجاده کمک کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :