آخرین عناوین

پنجشنبه 1 خرداد 1393-0:39 کد خبر:184

مازندران؛ فضای ابری برای استاندار

روزنامه اصلاح طلبان منتقد استاندار مازندران شد!

استان مازندران اما از آن دست استان‌هایی است که نارضایتی‌ها از شکل انتصاب‌ها به قدری پیش رفته است که حتی کلید تغییر استاندار هم زده شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، به گفته یکی از فعالان اصلاح‌طلب استان، برخی چهره‌ها دکتر ربیع فلاح را برای پذیرفتن این سمت همراهی کردند و همان‌ها هم تبدیل شدند به مشاور‌های استاندار.

به‌ گفته آنها بعد از آمدن وی به استانداری، تغییرات اندکی در سطح مدیریت‌های استانداری و فرمانداران رخ داده است و اغلب مدیران دوره احمدی‌نژاد همچنان بر مصدر امور هستند.

همچنین به گفته «رحمت  عزیزی» از فعالان اصلاح‌طلب استان، از 22 فرمانداری، تنها 10فرمانداری تغییر کرده‌اند و از این تعداد تنها هفت تغییر به‌ نفع اعتدالی‌ها بوده و سه تغییر هم از حامیان احمدی‌نژاد و 12 فرماندار باقیمانده هم همان مدیران دوره احمدی‌نژاد هستند که ابقا شده‌اند.

به گفته این فعال اصلاح‌طلب، فرماندارانی که ثابت مانده‌اند، فرمانداران شهرهای بزرگ هستند و تغییرات در شهرهای کوچک اتفاق افتاده است. همچنین به گفته این فعال اصلاح‌طلب تغییرات در حوزه استانی هم چشمگیر نبوده است و بسیاری از مدیران دولت قبل در سطح استانی ابقا شده‌اند.

همین عدم تغییرات گویا علاوه بر آنکه فعالان اصلاح‌طلب استان را دلسرد کرده، مجمع اصلاح‌طلبان استان را بر آن داشته تا به گزینه تغییر استانداری بیندیشند.

به گفته عزیزی، فعالان و حامیان دولت احمدی‌نژاد از سال 84 به این سو، به راحتی و بدون ممانعت فعالیت‌های گروهی و رسانه‌ای خود را انجام می‌دهند و این در حالی است که اصلاح‌طلبان استان، هنوز نتوانسته‌اند جلسه‌ای تشکیل بدهند و استاندار هم هنوز نشستی را با آنها نداشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • پنجشنبه 1 خرداد 1393-13:2

    واقعا سوال مردم ساری اینه که چرا استاندار فرماندار ساری رو تغییر نمیده البته در استانداری صحبت شده تغییر صورت میگیره البته 3ماه گذشته و مردم منتظر تغییر هستند