آخرین عناوین

پنجشنبه 1 خرداد 1393-0:46 کد خبر:186

مسئول بسیج سازندگی سپاه ساری:

کلاس های آموزش کارآفرینی در روستاها برگزار می شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه ساری گفت: یکی از برنامه‎های بسیج سازندگی در سال جاری برگزاری کلاس‌های آموزشی و آموزش کارآفرینی در سطح روستاها است.


به گزارش خزرخبر، حسین نادری در گردهمایی مجمع بسیجیان شهرستان ساری که در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج سازندگی ساری از پیشرفت‌های مناسبی برخوردار است، افزود: در سال گذشته بسیجیان متقاضی برای بهره‌گیری از خدمات بسیج سازندگی شناسایی شدند و از سوی کارگروه اقتصادی و اشتغال مجمع عالی بسیج خدمات دریافت کردند.

وی  با اشاره به تشکیل هشت کمیته در مجمع بسیجیان شهرستان ساری، اظهار داشت: این تعداد کارگروه در راستای پایه‌گذاری اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری تشکیل شد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری تصریح کرد: بسیج سازندگی ساری به عنوان دبیر ستاد طرح هجرت جهادی، عضو کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ساری، عضو کارگروه اشتغال ساری و مسئول کمیته ستاد مبارزه با مواد مخدر سپاه ساری فعالیت خود را گسترش داد.

وی از برگزاری همایش اشتغال و مهارت کارآفرینی با حضور کارشناسان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مازندران خبر داد و بیان کرد: کلاس‌های آموزشی کارآفرینی در روستاهای شهرستان ساری نیز برپا شد.

نادری تصریح کرد: یکی از برنامه‎های بسیج سازندگی در سال جاری برگزاری کلاس‌های آموزشی و آموزش کارآفرینی در سطح روستاها است.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در 29 رشته کارآفرینی خبر داد و خاطر نشان کرد: این کلاس‌ها به صورت شبانه‌روزی و با امکانات کامل با حضور مربیان مجرب فنی و حرفه‌ای برگزار و به برگزیدگان این کلاس‌ها مدرک رسمی و معتبر ارائه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ساری از ارائه تسهیلات به 260 بسیجی ساروی خبر داد و افزود: ارزش این تسهیلات حدود 3 میلیارد تومان  است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :