آخرین عناوین

چهارشنبه 30 دی 1394-10:27 کد خبر:19366

معاون استاندار مازندران مطرح کرد:

برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در ۴ شهر استان مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت:آزمون استخدامی شهرداری‌های مازندران، جمعه دوم بهمن درچهار شهر این استان برگزار می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،علی نبیان اظهار داشت: در راستای جذب و به‌کارگیری تعداد 85 نفر در پست‌های مختلف مورد نیاز شهرداری‌های استان، آزمون استخدامی جمعه دوم بهمن 94 در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آزمون تعداد 8 هزار و 863 نفر در قالب 16 رشته شغلی در 4 حوزه اصلی ساری، بابل، بابلسر و چالوس به رقابت خواهند پرداخت.

نبییان تعداد افراد شرکت کننده در حوزه ساری را  4 هزار و 641 نفر، در حوزه بابل هزار و 238 نفر، در حوزه بابلسر دو هزار و 46 نفر و در حوزه چالوس 938 نفر اعلام کرد.

وی گفت:تمامی مراحل مربوط به آزمون از جمله ثبت نام، صدور کارت و اعلام نتایج از طریق پایگاه اینترنتی استانداری مازندران به نشانی http://ostan-mz.ir انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ساعت حضور داوطلبان درمحل برگزاری آزمون 8.30 دقیقه صبح جمعه بوده و  حوزه انتخابی هر داوطلب آزمون به صورت دقیق در کارت ورود به جلسه آنان درج شده است.

معاون استاندار مازندران گفت: داوطلبان می‌توانند تا فردا پنجشنبه به سایت استانداری مراجعه و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :