آخرین عناوین

چهارشنبه 30 دی 1394-10:51 کد خبر:19368

انتقاد از رفتار نادرست برخی پزشکان!!

رفتار خلاف اخلاق یک پزشک در بیمارستان رامسر

رفتار خلاف اخلاق یک پزشک در بیمارستان رامسر تمام زیبای‌های خدمات سایر پزشکان و پرستاران و نیرو زحمت‌کش بیمارستان را از رنگ سفید به سمت خاکستری و شاید سیاه سوق داد.


به گزارش خزرتیترخیر به نقل از نیمه پر، رعایت اخلاق انسانی و اسلامی در تمام نهادها و ادارات خدمات‌رسان به مردم که به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی ولی نعمتان این انقلاب هستند از جمله موارد و شاخص‌هایی است که تحت هر شرایطی باید رعایت شود.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات‌رسان به مردم بخش بهداشت و درمان است که نمود خدماتی آن در بیمارستان‌ها و اورژانس‌ها متبلور می‌شود.

زحمات و تلاش‌های پرسنل زحمت‌کش بیمارستان‌ها همیشه مورد تقدیر و ارزش‌گذاری بوده است و سختی کارشان نیز در هیچ زمانی قابل انکار نخواهد بود.

اما در این بین که بسیاری از پرسنل بیمارستان‌ها با تمام وجود به بیماران و مردم خدمات‌درمانی را ارائه می‌‌کنند، برخی افراد نیز هستند که با رفتارهای غیراخلاقی خود در بخش درمانی موجب تکدر خاطر بیمار و همراهانش می‌شوند و تمام زحمات پرستاران و پزشکان را مورد خدشه قرار می‌دهند.

یکی از شهروندان رامسری که درخواست کرد نامش عنوان نشود، با ارسال پیامی انتقادی در شبکه‌های اجتماعی از رفتاری غیراخلاقی در بیمارستان رامسر توسط یک پزشک گلایه کرد و درخواست داشت مسئولان مربوطه نظارت بیشتری را داشته باشند.

وی در رابطه با این موضوع اظهار کرد: بیمارمان را با حالت نزار نیمه‌شب گذشته به بیمارستان رامسر بردیم و خوشبختانه در مرحله اول در بخش اورژانس پزشک کشیک و پرستاران با خوشرویی مراحل خدمات درمانی بیمار را انجام دادند.

وی افزود: صبح امروز در بخش تروما پزشک مجرب اورژانس و همکاران‌شان وظایف‌شان را در حد اخلاق پزشکی و درحق یک بیمار در مرحله آماده‌سازی برای دیالیز به سرانجام رساندند.

این شهروند رامسری در ادامه بیان کرد: متاسفانه پزشکی که در شهر باید الگوی رفتاری باشد و خود بیمار نیز سال‌ها تحت نظر ایشان بود، به‌دلیل ویزیت شدن توسط دکتر هم‌رشته که کشیک بودند، با لج‌بازی در حضور همراهان بیمار با تماس با بخش داخلی مبنی بر اینکه چهار بیمار برای بستری در بخش دارم، پذیرشی توسط سایرین انجام نگیرد به‌نوعی ضمنی با تهدید کلامی، عملاً از امکان پذیرش بیمار در بخش داخلی جلوگیری کرد که خوشبختانه با حضور سوپروایزر در بعدازظهر و دیگر پیگیری‌ها پس از چند ساعت کش و قوس امکان بستری شدن بیمار در بخش دیگر فراهم شد.

 وی تصریح کرد: رفتار خلاف اخلاق یک پزشک امروز تمام زیبای‌های خدمات سایر پزشکان و پرستاران و نیروهای زحمت‌کش بیمارستان را زیرسوال می‌برد.

وی اضافه کرد: این رفتار باعث شد روحیه بیمار به‌شدت کاهش یابد و ترس و نگرانی در او به تزلزل در فکر و جسم بیانجامد و در نهایت اعتماد بیمار برای درمان در ادامه دست برود.

وی در پایان گفت: این یک شکایت نیست، یک گله است تا مدیران و مسئولان نظارت و حمایت از بیماران با جدیت پیگیر این امور باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :