آخرین عناوین

پنجشنبه 1 بهمن 1394-12:45 کد خبر:19375

پايگاه خبري پليس مازندران اعلام کرد:

آغاز طرح امنيتي– انتظامي وترافيکي / پایان دادن به مزاحمت ها مرد شياد در تلگرام

آغاز طرح امنيتي–انتظامي وترافيکي / کشف 9 کيلو ترياک از زوج افيوني در جويبار/ پایان دادن به مزاحمت ها مرد شياد در تلگرام / دستگيري کلاهبردار 30ميليارد ريالي در قائم شهر


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامي استان، از آغاز طرح امنيتي–انتظامي وترافيکي استقبال ازبهارباهدف ارتقاءامنيت اجتماعي وعمومي وروانسازي ترافيک ازفردا اول بهمن ماه سال 1394 درسطح استان خبرداد.

*آغاز طرح امنيتي–انتظامي وترافيکي استقبال ازبهارازفردا درمازندران

مسعود جعفري نسب با اعلام اين خبر، افزود : در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و عمومي و روان سازي ترافيک در سطح استان با توجه به ماه هاي پاياني سال و افزايش تردد در سطح بازار و معابر عمومي، اين فرماندهي با بکارگيري همه ظرفيت ها و تقويت گشت هاي انتظامي با آمادگي کامل طرح استقبال از بهار را از فردا اول بهمن ماه در سطح استان و شهرستان هاي تابعه به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره اينکه در طرح استقبال از بهار، بازارها، مراکز تجاري، طلافروشي ها و خيابان هاي پرتردد تحت پوشش انتظامي گسترده پليس قرار خواهند گرفت، افزود: استقرار ايستگاه پليس، تقويت گشت هاي پياده، خودروئي و موتوري، براي پيشگيري از وقوع جرايم از مهمترين اهداف در اين طرح است.

جعفري نسب خاطر نشان کرد: حضور چشمگير و محسوس پليس در مراکز خريد از قبيل طلافروشي ها، باجه هاي عابر بانک و بانک ها از ديگر اقدامات پليس در اين طرح مي باشد.

فرمانده انتظامي استان مازندران، با اشاره به افزايش تردد خودروها و توقف آنها در اطراف مراکز خريد و بروز ترافيک، از اعمال مقررات و محدوديت هاي ترافيکي و برخورد با تخلفات و سد معبر، براي روان سازي ترافيک و تسهيل در عبور و مرور در معابر عمومي و خيابان ها خبر داد.

جعفري نسب از هماهنگي با اصناف، بازاريان، سازمان هاي امدادي و خدمات رسان، براي همکاري با پليس در اين طرح خبر داد و افزود: برقراري وحفظ نظم و امنيت عمومي جامعه مستلزم همکاري آحاد جامعه با پليس است.  

اين مقام انتظامي همچنين با اشاره به مراسم چهارشنبه آخرسال واستفاده هنجارشکنان ازموادمحترقه و وقوع حوادث ناگواردرروزهاي پاياني سال،ازمقابله وبرخوردجدي پليس باتهيه وتوزيع کنندگان موادمحترقه دراين طرح خبردادوافزود: پليس بامراکزوافرادي که در امر تهيه و توزيع مواد محترقه فعاليت دارند،برابر قانون برخورد خواهد کرد.

جعفري نسب از بکارگيري توان و ظرفيت نگهبان محله، پليس هاي افتخاري در طرح استقبال از بهار براي پوشش انتظامي مراکز تجاري، طلافروشي ها با همکاري اصناف خبر داد.

فرمانده انتظامي استان مازندران خطاب به هم استاني هاي عزيز توصيه کرد: شهروندان در اين ايام تا آن جا که ممکن است،از وسيله نقليه عمومي استفاده کنند و خودروهاي خود را در پارکينگ هايي که به همت شهرداري ها در هر مناطق مختلف شهر تعبيه شده،متوقف و از پارک خودرو در معابر عمومي خودداري کنند.

وي ابراز اميدواري کرد:با همکاري همه سازمان ها و دستگاههاي و شهروندان با پليس،شاهد کاهش تخلفات و جرائم و بروز هرگونه حوادث ناگوار در ماه هاي پاياني سال باشيم.

*کشف 9 کيلو ترياک از زوج افيوني در جويبار

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان جويبار، از شناسايي و دستگيري زوج افيوني و کشف 9 کيلوگرم ترياک خبر داد.

اکبر درويشي گفت: در پي کسب خبري مبني بر تهيه و توزيع انواع مواد مخدر توسط عامل افيوني با همکاري همسرش، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان جويبار، افزود : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، پس از شناسايي متهمان اين افراد را در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

درويشي تصريح کرد: در اين عمليات 8 کيلو و 900 گرم ترياک و مقاديري آلات استعمال مواد مخدر که به طرز ماهرانه اي در داخل خودروي متهمان جاسازي شده بود، کشف و ضبط شد.

درويشي با اشاره به اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند،خاطر نشان کرد : به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با مخلان نظم و امنيت مردم و سوداگران مرگ که هدفي جز نابودي قشر جوان جامعه و به دست آوردن سودهاي کلان ندارند، پليس از هر گونه تلاش و کوششي دريغ نخواهد کرد.

وي از شهروندان خواست، براي مقابله با مخلان نظم و امنيت عمومي با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري در اين زمينه را در کمترين زمان ممکن به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اعلام کنند.

*پليس فتاي مازندران به مزاحمت ها مرد شياد در تلگرام پايان داد

مردي شياد که با هک صفحه اختصاصي زني در شبکه اجتماعي تلگرام قصد اخاذي و مزاحمت براي اين زن را داشت، با اقدامات فني و اطلاعاتي پليس فتاي استان شناسايي و دستگير شد.

حسن محمدنژاد  رئيس پليس فتاي استان مازندران در تشريح اين خبر،گفت: در پي شکايت فردي مبني بر اينکه شخصي ناشناس به صفحه شخصي زنش در شبکه اجتماعي تلگرام ورود کرده و با دادن پيام هاي مختلف عاشقانه و غير اخلاقي براي او ايجاد مزاحمت مي کند، بعد از مدتي مزاحمت قصد اخاذي از وي را دارد ، موضوع در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

محمدنژاد افزود: ماموران با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي پس از شناسايي متهم، با هماهنگي قضايي وي را در عمليات پليسي در يکي از شهرستان هاي استان دستگير کردند.

رئيس پليس فتا افزود: متهم در تحقيقات فني و پليسي ضمن اقرار به بزه انتسابي اظهار داشت: از آنجائيکه مربي اين زن در کلاس موسيقي بوده ام با توجه به علاقه اي که نسبت به شاکيه داشتم از طريق شبکه اجتماعي تلگرام با وي ارتباط برقرار کردم و پس از مدتي به علت مخالفت شاکيه با اين ارتباط، وي را تهديد به انتشار تصاوير و عکس هايش در فضاي مجازي کردم.

محمدنژاد افزود: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

رئيس پليس فتاي مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست:مراقب عکس ها و تصاوير خصوصي خود بوده و به هيچ عنوان عکس هاي شخصي و خانوادگي خود را در شبکه هاي اجتماعي قرار ندهند.

وي افزود: از بارگذاري و به اشتراک گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي شخصي در شبکه‌هاي اجتماعي خودداري کرده و در صورتيكه شخصي براي آنها مزاحمت ايجاد کند از ادامه ارتباط و پاسخگويي اجتناب ورزيده و اين ايجاد مزاحمت را به پليس فتا گزارش دهند.

*دستگيري کلاهبردار 30ميليارد ريالي در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، از شناسايي و دستگيري کلاهبردار30 ميليارد ريالي در پوشش شرکت جعلي پخش مواد غذايي خبر داد .

محمدعلي اتباعي طبري بااعلام اين خبرافزود: درپي اعلام شکايت افرادي ازاستانهاي مازندران،لرستان،خراسان رضوي،آذربايجان شرقي وتهران، مبني برکلاهبرداري ازآنان توسط فردي به نام جعلي"عباس–ن" 48 ساله، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است.

طبري تصريح کرد:با دريافت اين اطلاعات ماموران با انجام تحقيقات و استفاده از شکگرد هاي خاص پليسي رد مرد 48 ساله کلاهبردار با نام واقعي ( پرويز–ح ) را دريکي ازمحلات شهرساري زدند.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقيقات با هماهنگي قضايي اين فرد را مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند و در نتيجه در عملياتي غافلگيرانه متهم را حين تردد با يک دستگاه خودرو سواري پژو 206 در يکي از ميادين اصلي شهر دستگير کردند.

طبري اظهار داشت: متهم که با تاسيس شرکت جعلي و تهيه دفتر كار و ساخت مهر جعلي شركتي به نام (نوين پخش ) راتاسيس کردبا افتتاح حسابهاي جاري به نام جعلي ( عباس - ن ) به خريداقلام وكالادر بازاراقدام وباصدورچکهاي بلامحل،بيش از 3ميلياردتومان ازبازاريان و کسبه کلاهبرداري کرد.

وي افزود:متهم پس از دستگيري با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :