آخرین عناوین

جمعه 2 بهمن 1394-19:16 کد خبر:19380

مدیرعامل شر‌کت راهبران بندر فریدونکنارخبر داد:

جذب 100 نیروی بومی در بندر فریدونکنار

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار از جذب 100 نیروی بومی در بندر این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حمید امامی‌فر پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت‌ مدیره و گارد اجرایی بندر فریدونکنار با اشاره به اینکه کارآفرینی نقش اساسی در ایجاد توانمندی‌ها و گسترش فناوری در منطقه دارد، اظهار کرد: یکی از بهترین دستاوردهای اقتصادی کارآفرینی و اشتغال‌زایی در منطقه است که می‌تواند رشد اقتصادی را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را برای مردم تحقق بخشد.

مدیرعامل شر‌کت راهبران بندر فریدونکنار با اشاره به اینکه در بندر فریدونکنار با هدف توسعه اشتغال‌زایی با برنامه راهبردی و سرمایه‌ گذاری به عنوان روان سازنده فعالیت‌های کارآفرینی برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کنیم، افزود: با حمایت‌های گسترده موجبات اشتغال‌ زایی مفید و مطلوب به عنوان موثر‌ترین عامل رشد کارآفرینی در منطقه فراهم شده است.

امامی‌فر با اشاره به اینکه در صورت تامین منابع مالی از طرف بانک‌ها در آینده‌ای نزدیک تمام عملیات اجرایی به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: ترانزیت خارجی، واردات و صادرات خوبی در بندر شهرستان فریدونکنار انجام شده است.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار افزود: یکی از خدمات اولیه فعالیت بندر در رونق کار مردم منطقه این است که با پهلوگیری هر کشتی با خدمه خارجی در بندر، کادر کشتی بیش از 20 میلیون تومان مایحتاج سفر خود را از فروشگاه‌ها شهرستان تامین می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حدود 100 نیروی بومی در این بندر جذب کردیم، گفت: بندر فریدونکنار نقش مهمی در اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی، به‌ کارگیری نیروهای بومی و متخصص، پویایی گردشگری و ارائه خدمات گسترده در منطقه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :