آخرین عناوین

شنبه 3 بهمن 1394-0:21 کد خبر:19383

اظهار نظرهای دو مسئول در شهرداری ساری:

سال ۹۵ سال شكوفايي ساري / رشد بودجه مناطق سه گانه تفسير روشن توسعه متوازن

دو مسئول در شهرداری ساری اعلام کرده اند: مردم ساري يقين داشته باشند سال ۹۵ سال اوج شكوفايي شهر بشمار مي آيد و گام بلندي به سوي تبديل شدن به قطب گردشگري بر مي داريم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازمركز امور رسانه شهرداري ساري، عباس رشيدي با اعلام اين خبر كه بودجه پيشنهادي شهرداري براي بخش عمران بيش از ۲۳۲ ميليارد تومان يعني بيش از ۶۸ درصد كل بودجه مي باشد گفت: اين درحاليست كه تا قبل از عبوري بودجه عمراني شهرداري ساري هميشه كمتر از بودجه جاري بود بنابراين نشان مي دهد نگاه شهرداربه شهر و شهروندان آن، يك نگاه اصولي و اساسي است و براي تحقق آرمانهاي برحق مردم اين شهر از هيچ تلاشي فروگزار نيستند.

وي با تاكيد بر اين مطلب كه با همت و تلاش شهردار ساري فقط بودجه عمراني ما بيش از كل بودجه بسياري از شهرداري هاي استان و حتي كشور مي باشد افزود: اين امر نشان مي دهد ساري با سرعت به سمت و سوي ساري شدن گام بر ميدارد.

وي احداث ده روگذر و زيرگذر و چند بوستان بزرگ در سال آينده را از جمله برنامه هاي عمراني معاونت فني اعلام كرد و گفت: مردم ساري يقين داشته باشند سال ۹۵ سال اوج شكوفايي شهر بشمار مي آيد و گام بلندي به سوي تبديل شدن به قطب گردشگري بر مي داريم.

حميد هاشمي شهردار منطقه سه نیز گفت: مردم شريف منطقه سه زماني اهميت بودجه سال آينده اين منطقه را متوجه خواهند شد كه بخاطر بياورند بودجه اين منطقه در سال ۹۲ هفت ميليارد و پانصد ميليون تومان و سال ۹۵ يعني سه سال پس از آن بودجه منطقه سه به همت عبوري نزديك به پنج برابر شد يعني ۳۵ ميليارد تومان و اين يعني توجه خاص و ويژه شهردار محترم به منطقه محروم ساري.

 وي آنگاه با تاكيد بر اين مطلب كه خوشبختانه طي سالهاي ۹۲ تا امسال بودجه مناطق و خاصه منطقه سه ، صد در صد محقق گرديده است افزود: بنابراين بودجه ۳۵ ميلياردي منطقه سه در سال ۹۵ نيز بي اندكي كم و كاست محقق مي شود اين امر يعني تحقق بودجه ۳۵ ميليارد توماني براي منطقه اي مانند منطقه سه يعني گام برداشتن به سوي اوج شكوفايي.

شهردار منطقه سه ساري با اشاره به قدرشناس بودن ساكنان منطقه سه شهرداري ساري خاطرنشان كرد: خداراشاكريم كه مردم ما، انسانهايي هستند نجيب و قدرشناس و به همين دليل بنده شاهدم مردم منطقه سه به حق قدردان توجه شهردار محترم هستند و اين قدرداني و حق شناسي را با پرداخت به هنگام عوارض و همكاري در ديگر زمينه ها بخوبي نشان داده و خواهند داد.

 وي در پايان پروژه هاي عمراني سال ۹۵ در منطقه سه را مورد توجه قرارداد و افزود: به لطف مديريت جهادي عبوري و همدلي شهروندان سال آينده پروژه هاي بسيار خوبي توسط معاونت فني و عمراني شهرداري ساري در منطقه كليد مي خورد تا وعده شهردار مبني بر توسعه متوازن مركز مازندران نيز محقق شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :