آخرین عناوین

شنبه 3 بهمن 1394-23:45 کد خبر:19391

تجمع چندین باره کارگران نساجی مازندران و بی تفاوتی مسئولین!!!

کارگران نساجی مازندران باز هم تجمع کردند

کارگران کارخانه نساجی مازندران در اعتراض به عملی نشدن وعده کارفرما مبنی بر پرداخت مطالبات صنفی کارگران ،مقابل فرمانداری قائم شهر تجمع کرده اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،پیشتر در آخرین تجمع کارگران کارخانه نساجی مازندران که در روز‌های ۲۵ و۲۶ دی ماه انجام شد کارفرما وعده پرداخت یک ماه از مجموع ۴ ماه مزد عقب افتاده ۴۰۰کارگر این کارخانه را حداکثر تا پایان دی ماه داده بود.

کارگران مورد نظر بابیان اینکه با گذشت سه روز از شروع ماه بهمن هنوز در مورد پرداخت مطالبات مزدی آنها اتفاقی نیفتاده است، در تشریح جزئیات این خبر گفتند: در هفته گذشته آن‌ها تجمع مشابهی را در مقابل فرمانداری قائم شهر برگزار کرده بودند که در نتیجه مسئولان اداری استان برای بررسی خواسته‌های آن‌ها تشکیل جلسه دادند.

به ادعای کارگران نساجی مازندران این جلسه که در محل فرمانداری قائم شهر با حضور معاون سیاسی استانداری مازندران، فرماندار قائم شهر، دو نفر از نمایند گان مجلس به همراه نمایندگانی از سرمایه گذار وکارگران برگزار شد، مقررشد که کارفرما تا پایان هفته گذشته معادل یک ماه از مطالبات مزدی کارگران را پرداخت کند که با وجود اتمام مهلت مقرر هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است.

به گفته کارگران، همچنین اعضای حاضر در جلسه مصوبه دیگری را در حمایت از کارگران تصویب کرده‌اند که کارفرما به ازای پرد اخت یک ونیم میلیارد تومان کمک مالی که قرار است با پیگیری‌های استانداری مازندران از یکی از بانک‌ها بگیرد همه مطالبات مزدی وبیمه‌ای ۴۰۰ کارگر این کارخانه را تا ۲۵ بهمن ماه پرداخت کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :