آخرین عناوین

دوشنبه 5 بهمن 1394-16:3 کد خبر:19410

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اعلام کرد:

زمان پاسخ نهایی شورای نگهبان به اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت‌ شده‌ اعلام شد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: پاسخ نهایی شورای نگهبان مبنی بر اعتراض احراز نشدن یا رد صلاحیت کاندیداهای مجلس در 16 بهمن‌ماه جاری اعلام می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علیرضا یونسی‌رستمی در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به موضوع انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری پرداخت و اظهار کرد: به‌زودی تائید و رد صلاحیت‌ها در حوزه انتخابیه‌های استان اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستیم، افزود: در مازندران از 305 کاندیدای ثبت‌نام شده نمایندگی مجلس شورای اسلامی 12 نفر انصراف،139 نفر تائید صلاحیت و 164 نفر احراز صلاحیت نشدند یا رد صلاحیت شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه شورای نگهبان تا 16 بهمن پاسخ اعتراض کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند را اعلام می‌کند، اضافه کرد: 139 نفر تائید صلاحیت شده هم با ارسال گزارش جدید به شورای نگهبان ممکن است رد صلاحیت شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه حادثه 6 بهمن آمل در تاریخ انقلاب حک شده است، گفت: 6 بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی تجلی شکوه و مقاومت مردم مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات منافقان است.

یونسی با بیان اینکه سپاه با عقلانیت متکی بر ایمان توانست جنگل‌های شمال را از وجود منافقان پاک کند، افزود: حماسه شکوهمند آمل معجزه خداوند بود.

وی برجام را پیروزی بزرگ سیاسی جمهوری اسلامی در جامعه جهانی دانست و اظهار کرد: دنیا به عظمت ایران سرخم کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه با سرانجام پر افتخار برجام تمام مراکز انرژی هسته‌ای کشور فعال است، گفت: حضور رئیس جمهوری روسیه و چین در محضر رهبری نشان دهنده عزت کشور در جامعه جهانی است و این پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر برای مردم باید بازگو شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :