آخرین عناوین

دوشنبه 5 بهمن 1394-16:22 کد خبر:19413

بی توجهی مسئولان محمود آباد به ورزش:

مسئولان شهرستان محمودآباد اهمیتی به ورزش نمی‌دهند

مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در حالی امروز در محمودآباد به پایان می‌رسد که خجالت حضور یک مسئول بر دل صندلی‌های سالن توکلی این شهرستان ماند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، در حالی که شهرستان‌های مختلف سعی می‌کنند با لابی و رایزنی فراوان از فدراسیون‌های ورزشی میزبانی مسابقات گوناگون بگیرند تا شهرشان هم چند روزی در رسانه‌ها مطرح شود و هم از برگزاری مسابقه ورزشی نفعی را برای شهروندان و ورزش آنها ببرند، اما قصه شهر ما خیلی با سایر شهرها متفاوت است چون تمامی مسئولان شهرمان یا با ورزش بیگانه هستند یا افکار سیاسی آنها بر تمامی کارها ارجحیت دارد، شاهد این مدعا شهرستان محمودآباد طی پنج روز تمام شاهد میزبانی و برگزاری مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور در سالن پهلوان توکلی بودیم دریغ و افسوس از حضور یک مدیر شهری.

آقایان محترم: ما برگزارکننده بازی در سطح کشوری بودیم ما را پیش نمایندگان اعزامی فدراسیون والیبال و تیم‌های شرکت‌کننده، خجل و سرافکنده کردید ،آنها می‌پرسند واقعا شهرستان محمودآباد مسئولی ندارد که چند دقیقه‌ از وقتش را صرف حضور در جمع ورزش‌کاران کند.

جایگاه ویژه سالن توکلی و صندلی‌هایش خجالت کشیدند که برای چه این‌ همه هزینه شد و صندلی خریداری کردند که شاید مسئولان محترم هوای آمدن به سالن در برنامه کاری روزانه را بگنجانند و سری به مسابقات فینال لیگ برتر والیبال نوجوانان بزنند تا خدای ناکرده دل‌شان بسوزد و به درددل ورزش‌کاران شهرشان گوش دهند افسوس که یک رویای بیش نیست.

مدیران عزیز اگر برای رفع خستگی از کار روزانه هم که شده و چند دقیقه‌‌ای را به میان اهالی ورزش می‌آمدید شک ندارم که با روحیه عالی‌تر به محل کار و منزل بر می‌گشتید دوستان مدیر شهرستان محمودآباد با برنامه‌ریزی برای هزینه کردن در ورزش برای جلوگیری از خیلی از آسیب‌های اجتماعی، راهکار ثابت شده در همه جوامع است که باعث کاهش هزینه در سایر بخش‌ها نیز می‌شود حال با تمام کم و کاستی‌های ورزش شهرمان بی‌رغبتی و بی‌توجهی مدیران به خواسته جمع زیادی از جامعه نیز اضافه شد.

امید است از برگزاری یک رویداد ورزشی در سطح لیگ کشور از آن و به عنوان یک فرصت استثنایی و خوب برای شهرمان استفاده کنیم تا میل و رغبت جوانان در ورود به عرصه ورزش را افزایش دهیم و از بزه‌های ناخواسته اجتماعی دور و مصون باشیم و جوانان شهرمان را بیمه دائم کنیم به عقیده بنده که چند سالی از عمر خود را در ورزش شهرستان سپری کردیم.

هزینه در ورزش برای فرزندان‌مان یک سرمایه‌گذاری درازمدت و پرفایده است در پایان امیدوارم مسئولان عزیز شهرمان بهانه نیاورند تا بخواهند کم کاری در حوزه ورزش را توجیه کنند.

دوستان نگوییم که تربیت‌بدنی یا اداره ورزش و جوانان متولی این‌کار است ما برای حفظ جامعه جوان کشورمان مسئول هستیم همه از هر روشی که می‌دانیم به جامعه ورزش و ورزش‌کاران کمک کنیم، به امید آن روزی که تمامی مشکلات ورزش شهرمان برطرف شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :