آخرین عناوین

دوشنبه 5 بهمن 1394-16:40 کد خبر:19415

مسئول روابط‌ عمومی فرمانداری ساری اعلام کرد:

برگزاری جشنواره «انتخابات در رسانه»

مسئول روابط‌ عمومی فرمانداری ساری از برگزاری جشنواره انتخابات در رسانه خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حسین مرتضوی در جمع خبرنگاران،افزود: نظام اسلامی ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و مردم، تعیین‌کننده سرنوشت خود هستند و در تمامی صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... حضور مسئولانه و مشارکت همه‌جانبه دارند.

وی با اشاره به جایگاه رسانه در تحقق مشارکت سیاسی و رهبری افکار عمومی و نهادینه کردن رفتار انتخاباتی، افزود: در زمان برگزاری انتخابات، اهمیت و نقش تعیین‌کننده رسانه در کشور ما دوچندان می‌شود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ساری با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در انتخاب افراد اصلح، گفت: رسانه با رعایت اخلاق مطبوعاتی و انتخاباتی، در شناسایی سلایق و دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات به مردم کمک می‌کنند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات ساری، تصریح کرد: نقش رسانه در انتخابات تنها در فرآیند برگزاری و چگونگی آن محدود نمی‌شود و اثرات آن در بعد از برگزاری انتخابات هم مشخص است.

مرتضوی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، ادامه داد: رسانه‌ها در پوشش خبری، افزایش مشارکت مردمی، پویش سیاسی، اجتماعی و نظارت بر سلامت انتخابات، حضوری موثر دارند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی فرمانداری ساری در راستای ارج نهادن به نقش‌آفرینی رسانه‌ها در انتخابات، جشنواره «انتخابات در رسانه» را برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: این جشنواره ویژه رسانه در انتخابات است که در موضوعات یادداشت، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و همچنین عکاسی با موبایل ویژه شهروندان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری اظهار کرد: به‌ منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب مطبوعات و خبرگزاری‌های استان و همچنین از شهروندان تقاضا داریم در این جشنواره شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه هر فرد با ارائه حداکثر دو اثر در سه بخش می‌تواند در جشنواره شرکت کند، افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در روابط عمومی فرمانداری ساری یا به نشانی اینترنتی info@sari.ir ارسال کنند.

مرتضوی با بیان اینکه آثار ارسالی باید از تاریخ اول مهرماه امسال تا دهم اسفندماه در مطبوعات‌، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجازی منتشر شده باشد، تصریح کرد: در بخش ویژه «عکاسی با موبایل» ویژه شهروندان هم هر فرد می‌تواند حداکثر دو عکس را تا پایان روز دهم اسفندماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی در پایان گفت: آثار برتر با نظر کارشناسان، داوری و انتخاب‌شده و در 20 اسفند هم جوایز برندگان این جشنواره، اهدا می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :