آخرین عناوین

جمعه 9 بهمن 1394-23:29 کد خبر:19450

تلنگری به یک نماینده مجلس:

آقای نماینده:کار شما فقط عمران و زیرساخت نیست!

نماینده مردم قائم شهر، بارها و بارها عملکرد خود را در حوزه انتخابیه اش مثبت ارزیابی کرده و از مردم می خواهد بار دیگر به او اعتماد کنند اما .....


به گزارش خزرتیترخبر،کمال علیپور نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از همان روزهای آغاز حضورش در مجلس تقریبا همه فکر و ذکرش را معطوف به مسائل و مباحث عمرانی کرده و با عضویت در کمیسیون عمران و ریاست بر کمیته راه و شهرسازی مجلس، گویی هیچ کار مهم دیگری در حوزه نمایندگی ملت ندارد.

حالا و در زمان نزدیک شدن به ایام انتخابات و رقابت های انتخاباتی، در جلسات و همایش های مختلف، با افتخار از این عملکرد خود دفاع می کند و پیگیری ساخت جاده، آسفالت راه های روستایی، ساخت بیمارستان، پل، تقاطع و... را به عنوان برگ زرینی در کارنامه خود به مردم اعلام می کند.

علیپور بارها و بارها در نطق ها و سخنرانی های خود، این عملکرد خود را در حوزه زیرساخت حوزه انتخابیه اش مثبت ارزیابی کرده و از مردم می خواهد که این فرصت را از دست ندهند و برای تداوم این امر بار دیگر به او اعتماد کنند.

اما سوال اساسی از آقای نماینده این است که آیا وظیفه او به عنوان منتخب مردم شهرش، تنها این موارد است؟

شهرهای حوزه انتخابیه کمال علیپور در حوزه فرهنگ و اشتغال با مشکلات بزرگی روبرو هستند که گویا از آنها غافل شده و تنها به مسائل عمرانی و زیربنایی می پردازد.

علیپور اما در توجیه این کم کاری خود اذعان می دارد که راه و جاده، زیربنای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است و استان سمنان را مثال می زند.

اما باید به او یادآور شد که یک نماینده باید در کنار مسائل عمرانی، به اساسی ترین خواسته های به حق جوانان شهرش که همان اشتغال و فرهنگ است نیز بپردازد و کارنامه اش را تکمیل کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :