آخرین عناوین

شنبه 10 بهمن 1394-14:21 کد خبر:19453

آقایان: مردم و رسانه علاف شما نیستند!!

بی نظمی در مراسم جشن موسسه مالی و اعتباری آرمان مازندران /تصاویر

معمولا رسم بر این است که وقتی مهمان دعوت می کنید، همه شرایط پذیرایی را در نظر می گیرید تا مدعوین با خاطره خوش شما را ترک کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، معمولا رسم بر این است که وقتی مهمان دعوت می کنید همه شرایط پذیرایی از مهمان ها را هم در نظر می گیرید تا مدعوین با خاطره خوش از پذیرایی و مراسم برگزار شده ،شما را ترک کنند.

رسم ادب هم ایجاب می کند که برای دعوت خودتان ارزش قائل شوید تا علاوه بر رسیدن به اهدافتان به نوعی مهمانان شما تبلیغ کنندگان خوبی برای صاحبخانه هم باشند، مخصوصا اگر این مراسم مربوط به برگزاری جشن و شادمانی باشد که باید سنگ تمام بگذارید.

ظاهرا موسسه اعتباری آرمان به مناسبت دریافت مجوزهای لازم از بانک مرکزی اقدام به برگزاری مراسمی به همین مناسبت در مازندران کرده بود و در این راستا از همه استان و حتی خارج از استان از مردم،مسئولان و رسانه ها دعوت کرد تا در این شادی شرکت کنند.

نفس کار بسیار پسندیده بود چرا که جلب اعتماد بانک مرکزی توسط یک نهاد مالی کار بسیار بزرگی است که جای تبریک دارد منتها کار از آنجا خراب می شود که برگزارکنندگان این مراسم بدون در نظر گرفتن امکانات و توانایی های خودشان برای پذیرایی از کسانی که دعوت کردند اقدام به ارسال دعوت نامه به تعداد کثیری از اقشار مختلف مردم نمودند که باعث ایجاد بی نظمی شدید در مقابل محل برگزاری مراسم و نارضایتی بسیاری از دعوت شدگان که از اقشار مختلف بودند شده است.

ضمن تبریک به مدیران موسسه آرمان به مناسبت اخذ مجوز از بانک مرکزی امیدوار هستیم  تا آنان نسبت به اقدامات مشابه احساس مسئولیت بیشتری به خرج دهند و فکر نکنند مردم و رسانه ها "بیکار" هستند و اگر نتوانستند به دعوتی که از آنها به عمل آمد حاضر شوند با یک ماچ و بوسه و سلام و صلوات مسئله را ختم شده تلقی کنند.

مدیران محترم موسسه آرمان که البته به نسبت بانک ها قاعدتا کم تجربه تر و مبتدی به حساب می آیند انشاالله از این پس در انجام وظایف محوله کوشا خواهند بود و با ایجاد حساسیت لازم به شان مهمان احترام گذاشته و نسبت به جبران این بی نظمی و بی احترامی اقدام مقتضی به عمل خواهند آورد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :