آخرین عناوین

چهارشنبه 14 بهمن 1394-17:38 کد خبر:19487

معاون استاندار مازندران خبر داد:

تایید صلاحیت ۸ کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: صلاحیت هشت نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در مازندران مورد تایید قرار گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علیرضا یونسی اظهار کرد: از میان کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری صلاحیت هشت نفر مورد تایید قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بحث انتخابات مجلس خبرگان رهبری 14 نفر عدم احراز یا رد صلاحیت و هفت نفر نیز انصراف دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات در استان انجام شد، بیان داشت: تقریبا تمامی حوزه‌های انتخابیه در مازندران مشخص شد.

یونسی با اعلام اینکه حدود 10 هزار نیرو برای مجموعه انتخابات تدارک دیده شده است، افزود: حدود 50 هزار نفر نیرو در بحث اجرایی مربوط به انتخابات سازمان‌ دهی شدند.

وی تصریح کرد: بخش‌های مربوط به سیستم‌ های ارتباطی و پوشش‌ های مخابراتی همه حوزه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و تقریبا تمامی مشکلات رفع شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به افزایش پهنای باند اشاره کرد و افزود: آموزش‌های مختلفی برای فرمانداران، بخشداران و مجریان انتخابات در نظر گرفته شد و از فرمانداران و بخشداران نیز طی دو مرحله در مورد قانون انتخابات و سایر حوزه‌های مربوط امتحان به عمل آمد.

وی در پایان گفت: تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده تا یکی از باشکوه ‌ترین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در مازندران به مرحله اجرا درآید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :