آخرین عناوین

پنجشنبه 15 بهمن 1394-13:50 کد خبر:19498

رئیس پلیس فتا مازندران اعلام کرد:

دکتر تقلبی تلگرامی در دام پلیس فتا مازندران

شخصی که با عنوان جعلی دکتر اقدام به سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد در شبکه اجتماعی تلگرام می نمود، شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا مازندران اظهار کرد : در پی شکایت زنی به هویت معلوم به پلیس فتا مازندران و بیان اینکه در حدود يک ماه گذشته با فردي آشنا شدم و بعد از جلب اعتماد بنده نسبت به خودش، از من تقاضاي عکس نموده که بنده عکس هاي شخصي وخصوصي ام را براي او از طريق تلگرام ارسال نمودم.

اما پس از مدتي خواستار تمام شدن رابطه با او شدم که بعد از آن ايشان اقدام به گذاشتن عکس هاي شخصي بنده در پروفايل تلگرام خود نموده است. از این رو تقاضای رسیدگی  به پرونده را دارم.

وی در ادامه افزود: پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت و با تحقيقات گسترده و اقدامات ويژه كارشناسان سرانجام شخص مورد نظر که در تلگرام با عکس های شاکیه فعالیت می کرد شناسايي گشت.

محمدنژاد در ادامه افزود : کارآگاهان پلیس فتا با هماهنگی مقام محترم قضایی متهم را به این پلیس احضار کردند اما متهم در موعد مقرر در اين پليس حاضر نشد، عليهذا مراتب به عرض مرجع محترم قضائي رسيده و دستور جلب نامبرده صادر و سپس طي يک قرار صوري متهم دستگير و در تحقيقات بعمل آمده ضمن اقرار به بزه انتسابي عنوان داشت؛ ابتدا با شاکيه در شبکه اجتماعی بيتالک آشنا شده و پس از مدتي که از ارتباطمان در شبکه تلگرام سپري شد متوجه شدم که شاکيه از اقوام همسر بنده بوده، سپس وي را تهديد نمودم که عکسهايش را در فضای مجازی پخش مي کنم، سپس عکسهايي که نامبرده برايم ارسال نمود را بر روي پروفايل خطوط خود در تلگرام قرار دادم.

وی در خاتمه گفت: در ادامه بازجويي صورت گرفته از متهم درخصوص چگونگي دريافت عکس خصوصي افراد بيان داشت؛ بنده خود را به عنوان جعلی دکتر معرفي نموده و به زنان و دختران فعال در تلگرام پيشنهاد ازدواج مي دادم و آنها نيز عکسهاي شخصي خود را براي بنده ارسال مي نمودند.

متهم در ادامه تحقيقات عنوان داشت، بنده با افراد متعددي ارتباط برقرار نموده و عکسهاي شخصي آنها را بدليل اينکه اگر روزي مدعي شوند مدرکي در اختيارم باشد در گوشي ام ذخيره نمودم.

لازم به ذکر است با بررسي گوشي تلفن همراه متهم توسط کارشناسان پلیس فتا استان مشخص گرديد عکسهاي متعددي از افراد در گوشي متهم مشاهده وکشف گرديد، سرانجام متهم جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفي گرديد.

محمدنژاد در خاتمه هشدار داد :

فراموش نکنید افراد آنلاین که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند غریبه بوده و هیچگونه اطلاعاتی را برای آنها به اشتراک نگذارید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :