آخرین عناوین

شنبه 17 بهمن 1394-10:53 کد خبر:19508

اعتراض چندین باره به دلیل طلب حقوق معوقه !!!

اعتراض چندین باره کارگران نساجی در ساری/ تصاویر

صبح امروز کارگران کارخانه نساجی مازندران به ‌دلیل طلب حقوق معوقه خود در سطح شهرستان ساری راهپیمایی اعتراضی کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، صبح امروز کارگران کارخانه نساجی مازندران به ‌دلیل طلب چند ماهه حقوق عقب ‌مانده و ورشکستگی کارخانه‌ ها در سطح خیابان‌های مرکز استان مازندران راهپیمایی اعتراضی کردند.

این راهپیمایی در حالی با حضور بیش از 200 کارگر کارخانه نساجی در سطح خیابان ‌های ساری برگزار شد که همه شرکت‌ کنندگان در آن شعار «فریاد یا محمدا نمی ‌رسند به‌ داد ما» سر دادند.

راهپیمایان معترض تجمع خود را از مقابل فرماندهی انتظامی استان مازندران آغاز و از بلوار ارتش شهرستان ساری به ‌سمت استانداری مازندران واقع در میدان امام حسین(ع) حرکت کردند.

کارگران کارخانه نساجی با تجمع مقابل استانداری مازندران اعتراض خود را نسبت به عملکرد دولت و استاندار مازندران اعلام کردند و خواستار رسیدگی هرچه زودتر به مشکلات شدند.

نماینده یکی از کارگران کارخانه نساجی مقابل ساختمان استانداری مازندران سخنرانی کرد و به بیان مشکلات موجود پرداخت،این تجمع هم ‌اکنون مقابل ساختمان استانداری مازندران با تدابیر شدید امنیتی همچنان ادامه دارد.

راهپیمایی کارگران نساجی و شعارهای اعتراضی نظر بسیاری از شهروندان ساروی را به‌ خود جلب کرده و بسیاری از آنها از عملکرد دولت در رسیدگی به حق و حقوق کارگران اظهار تأسف کردند.

براساس این گزارش، این نخستین یا دومین تجمع اعتراضی کارگران کارخانه نساجی مازندران نیست بلکه در ماه‌های گذشته به مراتب در سطح شهرستان‌ها به تجمع اعتراضی پرداختند و مسئولان فقط به وعده‌های بی ‌اثر اکتفا کردند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :