آخرین عناوین

يکشنبه 18 بهمن 1394-12:24 کد خبر:19515

مسئول بسیج کارمندی مازندران مطرح کرد:

تکریم ارباب رجوع امری مغفول مانده در مازندران

مسئول بسیج کارمندی مازندران گفت: فرهنگ‌ سازی مناسب برای تکریم ارباب رجوع، امری است که در مازندران مغفول مانده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، شهرام نوری با تبریک ایام دهه فجر و با اشاره به اینکه بسیج کارمندی استان مازندران محور برنامه امسال دهه فجر را بازخوانی خط امام راحل و مقابله با تحریم در برنامه کاری خویش دارد، اظهار کرد: در این برنامه که در سطح پایگاه‌های بسیج کارمندی سراسر استان مازندران برگزار می‌شود، تلاش داریم جریان ‌سازی مناسبی در این سطح به خوبی برگزار شود.

مسئول بسیج کارمندی مازندران با بیان اینکه این برنامه به صورت محوری در بیش از 300 پایگاه بسیج ادارات استان برگزار می‌شود، افزود: همه اعضای عادی و فعال بسیج کارمندی در این برنامه مشارکت جدی دارند.

وی با اعلام اینکه برنامه محوری در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌های بسیج کارمندی به صورت ماهانه و با موضوعات روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های روشنگری بسیج کارمندی مطابق با نیاز روز و نیز تحولات کشور طرح‌ریزی می‌شود و تلاش داریم که با برگزاری این برنامه‌ها منویات امام راحل و نیز مقام معظم رهبری را در مازندران اجرایی کنیم.

نوری به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی دیگر در سطح ادارات استان در ایام دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی برگزاری یادواره‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج کارمندی در ایام دهه فجر است.

وی با اعلام اینکه تکریم ارباب رجوع در سطح ادارات امری مغفول مانده است، یادآور شد: برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن فرهنگ مناسب تکریم ارباب رجوع به صورت جدی در دست اجراست.

مسئول بسیج کارمندی استان مازندران اضافه کرد: در همین ارتباط شورای قشر بسیج کارمندی در حال تهیه سازوکار مناسب برای فرهنگ‌ سازی تکریم از ارباب رجوع است و تلاش داریم این موضوع به صورت جدی در سطح ادارات و نهادها پیگیری و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه وضعیت تکریم ارباب رجوع در سطح نهادها چندان مناسب نیست، خاطر نشان کرد: برای اجرایی کردن فرهنگ مناسب تکریم ارباب رجوع نیاز به همکاری ارگان‌ها و نهادهاست و اجرایی کردن فرهنگ مناسب تکریم ارباب رجوع در حال نهادینه شدن است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :