آخرین عناوین

شنبه 24 بهمن 1394-23:58 کد خبر:19524

نماینده ولی فقیه در مازندران:

رأی مردم در انتخابات خبرگان رهبری تشریفاتی نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران گفت: رأی مردم در انتخابات خبرگان رهبری تعیین‌کننده است و تشریفاتی نیست.


به گزارش خزرتیترخبر،آیت‌الله نورالله طبرسی در جمع مردم تنکابن با بیان اینکه ولایت‌مداری خط و محور شیعیان است، اظهار کرد: مازندرانی‌ها در طول تاریخ افتخار شیعه‌گری را دارند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی پرچم‌دار شعار «لااله‌الا‌الله» است، افزود: حکومتی که با محوریت «الله» باشد همیشه تاریخ دارای دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران ضمن قدردانی از حضور مردم ولایت‌مدار استان در همه صحنه‌های انقلابی کشور به ویژه در راهپیمایی 22بهمن، بیان کرد: دو انتخابات مهم در هفتم اسفندماه امسال در پیش داریم و لازم است با حضور بیش از 80 درصدی مردم برگزار شود.

این مسئول بنی‌امیه زمان را شامل آمریکا، آل‌سعود و آل‌یهود، دانست و گفت: بنی‌امیه‌های زمان با گرفتن خدا، مسجد، ارزش‌ها و فضائل اخلاقی در جامعه اسلامی قصد دشمنی با ما را دارند.

* انتخابات خبرگان رهبری تثبیت نظام اسلامی است

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی متعلق به شما ولایت‌مداران است، ادامه داد: انتخابات خبرگان رهبری تثبیت نظام اسلامی است.

وی جمهوری اسلامی را متعلق به مردم ولایت‌مدار کشور دانست و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با هدایت‌گری امام راحل، رای و مشت‌های گره کرده شما تشکیل شد و طاغوت را از کشور خارج کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تاکنون 36 دوره انتخابات در کشور با عظمت و عزت به پایان رسید و انتخاب اصلح سبب زینت شیعه شد، بیان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری برخلاف مجلس شورای اسلامی است این مجلس به میدان می‌آید تا در هنگام نبود رهبری فردی فقیه، عادل، آگاه به زمان، مجتهد و صالح را به‌عنوان رهبر به جامعه معرفی کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه انتخاب رهبری اگر به صورت گروهی و جناحی باشد برای کشور خوب نیست، افزود: در مجلس خبرگان رهبری تعدادی افراد عاقل، متعهد، مجتهد، عالم به زمانه و دین جمع می‌شوند و بدون هوا و هوس برای بقا و تثبیت نظام اسلامی فردی را به‌عنوان رهبری برای حفظ امنیت و آرامش کشور انتخاب می‌کند.

طبرسی عاقبت نبود رهبری در کشور را مانند سرنوشت کشورهای مصر، افغانستان، لیبی و غیره ترسیم کرد و گفت: کشور ما به خاطر هدایتگری رهبری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امنیت رسیده است.

وی استمرار ولایت و امامت در جامعه اسلامی را از ابتدای شکل‌گیری اسلام تا زمان امامت حضرت مهدی (عج) دانست و خاطرنشان کرد: از زمان غیبت کبری تاکنون علم امامت و نبوت بر دوش مراجع تقلید بوده و بعد از ظهور به امام عصر (عج) می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه در حکومت اسلامی، فقه سیاسی در کنار فقه عبادی و فردی قرار گرفته است، افزود: وقتی خواستار تشکیل حکومت اسلامی شدیم باید برای تثبیت جایگاه رهبری به انتخابات خبرگان رهبری اهمیت دهیم تا نمایندگان ما فردی اصلح، عالم، دانا، آگاه به زمانه، بدون هوا و هوس، مجتهد و متعهد به دین اسلام را برای رهبری انتخاب کنند.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه رای مردم در انتخابات مجلس خبرگان، تعیین‌کننده است و تشریفاتی نیست، افزود: نماینده خبرگانی که از سوی شما انتخاب می‌شود در انتخاب رهبری نقش مؤثری دارد.

وی اظهار کرد: هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد نظام اسلامی و شعار «لا‌اله‌الا‌الله و الله اکبر» در سطح جهان تقویت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی از رای و حضور مردم در انتخابات می‌ترسند، ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمن از بی‌تفاوتی مردم کشور نسبت به انتخابات خوشحال شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران استانی ولایت‌مدار است و باید دارای نماینده خبرگان قوی باشد، گفت: مازندران دارای لشگر 25 کربلا و اهداکننده 10 هزار و 400 شهید به انقلاب اسلامی است و این استان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در همه صحنه‌های حماسی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پشتوانه جمهوری اسلامی بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :