آخرین عناوین

يکشنبه 25 بهمن 1394-23:27 کد خبر:19527

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

مشارکت در انتخابات سبب تقویت انقلاب اسلامی می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مشارکت در انتخابات از هر جناح سیاسی سبب تقویت انقلاب اسلامی می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، آیت‌الله نورالله طبرسی در جمع مردم کلاردشت با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن سی و هفتمین سال انقلاب همچون روزهای نخست پیروزی انقلاب در سراسر کشور دارای پر شور و طراوت بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما مولود بعثت، غدیر و عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه حضور ملت در صحنه‌ها انقلاب اسلامی نشان از وفاداری شیعیان به اهل‌ بیت (ع) است، افزود: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما ملت ولایتمدار کشور برای صیانت از انقلاب اسلامی علی زمان خود را تنها نمی‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مردم انقلاب را نگه می‌دارند تا مشکلات رفع شود، اضافه کرد: در برخی از شهرهای کارگری شاهد تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری هستیم اما همین مردم با تمام مشکلات اقتصادی انقلاب اسلامی را رها نکردند.

این مسئول با بیان اینکه مردم برای حفظ انقلاب اسلامی از مشکلات چشم پوشی می‌کنند، گفت: دشمن اسلام برای رسیدن به هدف خود در صدد ایجاد ناامنی و جنگ روانی در کشور بوده است اما ملت بیدار کشور فضای سیاسی را خالی نکردند تا دشمن به هدف خود برسد.

طبرسی مقابله 12 ساله دشمن برسر برجام را از دیگر دسیسه‌های استکبار دانست و ادامه داد: مردم و فعالان اقتصادی و بازاریان در نابسامانی اقتصادی که دشمن در قالب تحریم برای جمهوری اسلامی طراحی کرد ایستادگی کردند تا انقلاب اسلامی تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تحریم‌ها و جنگ‌های متفاوت قصد مختل کردن صفوف مستحکم مردم در صیانت از انقلاب را دارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، در انتخابات آینده مخالفان نظام هم باید بیایند و رای دهند این فرمایش رهبری نشان از اهمیت سیاسی و اجتماعی انتخابات در عرصه دیپلماسی است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به اهمیت مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و ادامه داد: خبرگان بودجه دولتی ندارد که وعده دهد، مجلس خبرگان مانند صندوق ذخیره ارزی است و پشتوانه‌ای برای انقلاب اسلامی و کشور است.

این مسئول اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم از هر جناح سیاسی، موافق و مخالف سبب تقویت انقلاب اسلامی می‌شود.

طبرسی به فواید انتخابات در کشور پرداخت و گفت: انتخابات در کشور برای جمهوری اسلامی از لحاظ ملی و دیپلماسی اهمیت دارد و نشانه اعتماد ملت به دولت است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :