آخرین عناوین

دوشنبه 26 بهمن 1394-1:45 کد خبر:19530

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار شد:

مردم مازندران در انتخابات 7 اسفند حماسه‌ساز شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران گفت: مردم ولایت‌مدار استان در انتخابات آینده با رای 90 درصدی خود حماسه‌ساز شوند.


به گزارش خزرتیترخبر، آیت‌الله نورالله طبرسی در مسجد جامع چالوس در جمع مردم این شهر با بیان اینکه شیعه در قبل از انقلاب جایگاه مناسبی نداشت، اظهار کرد: شیعه در قبل از انقلاب اسم و رسمی برای اجرای فعالیت دینی نداشت.

وی با بیان اینکه در گذشته شیعیان گروهی غریب و در حاشیه بودند، افزود: مردم در گذشته جرات نداشتند خود را مسلمان معرفی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی، دین اسلام در کشور رونق گرفت، اضافه کرد: شعار انقلاب اسلامی با استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی رشد کرد.

این مسئول با بیان اینکه معتقدیم که انقلاب اسلامی در نظر خداوند و امام عصر قرار دارد، گفت:  هشت سال دفاع مقدس با معجزه الهی به پیروزی رسید.

امام جمعه ساری شیعه محوری جمهوری اسلامی سبب شد تا دشمن قدرت بیشتری برای سرکوبی انقلاب اسلامی تدارک ببیند، افزود: جمهوری اسلامی به لحاظ موقعیت جغرافیای برای استکبار اهمیت دارد و با انتخاب افراد دست‌نشانده خود در کشورهای منطقه سعی در دخالت در امور ایران را داشته است.

وی تصریح کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس کشور عراق دارای ارتش قوی بود و بیش از 30 کشور در مقابله با ایران پشتوانه آن بودند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اعلام اینکه در حین جنگ ایران و حزب بعث، دشمنان جنگ روانی را برای جمهوری اسلامی راه انداختند، بیان کرد: جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی بدون تجهیزات نظامی در مقابل کفر ایستادگی کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سرمایه انقلاب ما خون بود، دفاع مقدس با همت مردم و هدایتگری امام راحل به پیروزی رسید.

طبرسی از امتیازات جنگ تحمیلی بر کشور را در مقابل سایر جنگ‌ها مردمی بود آن دانست و اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک کشور به جبهه مقابل واگذار نشد.

وی با اشاره به اینکه هر جامعه‌ای دارای مشکلات زیادی است و کشور ما از این قاعده مستثنی نیست، اظهار کرد: مشکلات نباید باعث شود ارزش‌های انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشکلات داخلی که در کشور وجود دارد قابل حل است، ادامه داد: تفرقه‌های ایجاد شده نباید سبب شود انقلاب اسلامی از بین برود.

این مسئول با تاکید بر اینکه بعد از 36 سال پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و حضور  مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی سبب مصون ماندن انقلاب اسلامی از تهدیدات شد، بیان کرد: دشمن برای براندازی انقلاب هزینه کرده است اما حضور مردم در تمام عرصه‌ها دشمن را نسبت به هدفش ناکام گذاشت.

طبرسی با بیان اینکه در انتخابات هفتم اسفند امسال نیازمند مشارکت مردم برای واکسینه کردن انقلاب اسلامی در برابر نقشه های دشمن هستیم، گفت: انتظار است مردم ولایت‌مدار مازندران با رای 90 درصدی خود در این حماسه هم در سطح کشور افتخارآفرین باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :