آخرین عناوین

دوشنبه 26 بهمن 1394-15:12 کد خبر:19532

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری خبر داد:

افتتاح یكصد و چهاردهمین پمپ بنزین منطقه ساری در دهه فجر

جایگاه اختصاصی قصر شهرستان قائمشهر با عرضه بنزین و بنزین سوپر در نقطه قابل قبول شهرستان قائمشهر در بافت پر تراکم شهری به بهره برداری رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی ، مدیر شرکت پخش فراورده های  نفتی منطقه ساری با بیان اهمیت خدمات رسانی در بخش حمل و نقل گفت : جایگاه تک منظوره عرضه سوخت ، یکصدو چهاردهمین جایگاه سوخت در منطقه ساری است که مورد بهره برداری قرار گرفته است .

حسینعلی طالبی افزود : جایگاه اختصاصی  قصر شهرستان قائمشهر  با عرضه بنزین و بنزین سوپر در نقطه قابل قبول شهرستان قائمشهر در بافت پر تراکم شهری به بهره برداری رسید.

حسینعلی طالبی در افتتاح بیست و سومین جایگاه عرضه سوخت در قائمشهر اظهار کرد : با احداث این جایگاه در یکی از پر ترافیک ترین و طولانی ترین خیابانهای این شهر که بخش اعظمی از مشکلات مردم این شهر بود را حل خواهد کرد و همچنین با توجه به روستاهای اطراف این خیابان و خودرو هایی که از شهرهای مختلف قصد عظیمت به مرکز استان را دارند ، از این جایگاه منتفع خواهند شد .

وی افزود: ذخیره سازی سوخت جایگاه قصر قائمشهر صد هزار لیترظرفیت داشته که شصت هزار لیتر آن بنزین معمولی و چهل هزار لیتر دیگر بنزین سوپر می باشد .

وی ادامه گفت : جایگاه قصر با سه سکو و پنج تلمبه و چهارده نازل و ایجاد اشتغال برای هشت کارگر شروع به خدمات رسانی نموده است .

وی همچنین از افتتاح یک جایگاه دیگر در روز آینده خبر داد و خاطر نشان کرد : جایگاه اختصاصی سی ان جی پاسارگاد از جمله جایگاه جدید عرضه سوخت است که در شهرستان امل افتتاح خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :