آخرین عناوین

دوشنبه 26 بهمن 1394-23:55 کد خبر:19539

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم حماسه بزرگ دیگری را در اسفند امسال رقم می‌زنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم حماسه بزرگ دیگری را در اسفند امسال رقم می‌زنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، آیت‌الله نورالله طبرسی در جمع مردم نوشهر در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه برجام یکی از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مردم و مسئولان نظام به مدت 12 سال استقامت کردند و بالاخره برجام نتیجه داد و این در حالی است که اگر هر کشور دیگری بود، در همان سال‌های اولیه شکست را پذیرا می‌شد و دوام خود را از دست می‌داد.

 به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان اشاره کرد و افزود: ملت ما در هفتم اسفند امسال با حضور گسترده خود، حماسه بزرگ دیگری را رقم خواهند زد.

وی گفت: مجلس خبرگان نقش اساسی دارد ‌لذا مردم باید با شرکت گسترده و انتخابی آگاهانه پای صندوق‌های رای بیایند.

طبرسی تصریح کرد: امام راحل نیز بارها در وصیت‌نامه خود اشاره کردند که حکومت ما، حکومتی اسلامی در چارچوب کتاب خدا و عترت پیامبر است و هر آنچه خدا و پیامبر گفتند در این حکومت پیاده‌سازی می‌شود و همه ما پرچمی به نام «الله» داریم و در زیر این پرچم، خون‌های زیادی ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ما استقامت کردند، اظهار کرد: رزمندگان هرگز تسلیم نشدند و به نحو احسن همه ما را سربلند کردند.

نماینده ولی فقیه درمازندران جانبازان را شهدای زنده نظام اسلامی برشمرد و افزود: این ‌عزیزان در طول هشت سال دفاع مقدس از خودگذشتگی زیادی نشان دادند و اکنون در این زمانه نیز سبب بیداری ما هستند و باید از آنها درس بگیریم.

وی در پایان گفت: همه این دلاورمردی‌ها و رشادت‌ها برای ایستادگی در برابر کشورهای قدرتمند جهان بود تا سربلند زندگی کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :