آخرین عناوین

چهارشنبه 28 بهمن 1394-18:45 کد خبر:19543

بی تفاوتی استاندار مازندران و مدیر کل راه و شهرسازی مازندران و.....!!!

استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی مازندران پاسخ دهند/کارگران راهدار چهار ماه است که حقوق نگرفته اند

تعداد هشتاد نفر از کارگران شرکتی راهدارخانه های مازندران مدت چهار ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش،بر اساس گزارش های دریافتی و تماس های مکرر کارگران شرکتی راهدارخانه مازندران که وابسته به اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران است تعداد هشتاد نفر از کارگران شرکتی راهدار مدت چهار ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.

طبق گفته های این کارگران ،مسئولان اداره راه با شانه خالی کردن از زیر بار تعهداتشان در قبال این افراد، مسئولیت پرداخت حقوق کارگران راهدار خانه را متوجه شرکت پیمانکار که ظاهرا از استان لرستان برای اداره کردن راه های مازندران بکارگیری شده است می دانند!

از سوی دیگر این شرکت پیمانکاری هم توپ را به زمین استانداری انداخته است و مدعی است چون مسئولان استانی طلب آنها را به موقع پرداخت نکرده اند در نتیجه شرکت مطبوع آنها توان پرداخت معوقات کارگران راهدارخانه را ندارد.

آنچه اما در میان پاس کاری مسئولیت ها بین اداره راه و شهرسازی،شرکت پیمانکار و استانداری مازندران قابل ذکر است شکم گرسنه و جیب های خالی هشتاد خانوار چشم انتظار است که امیدوارند همه مسئولانی که به نوعی مرتبط با وضعیت کاری آنها هستند به خودشان بیایند و حداقل یکی دو ماه از طلب اینها را پرداخت کنند تا بخشی از دغدغه های این کارگران و خانواده های آنها برطرف شود.

 برخی از منابع آگاه از تذکر و تهدید کارگران توسط بعضی از این مسئولین هم سخن گفته اند .

 این افراد به بهانه در پیش بودن انتخابات از کارگران خواستند تا سکوت کنند در غیر اینصورت با عواقب امنیتی روبرو خواهند شد که بسیار عجیب و شرم آور است که به جای پرداخت طلب این کارگران زحمتکش که در سرما و گرمای طاقت فرسای مناطق کوهستانی وجلگه ای در حال کار کردن هستند چنین پاسخ غیر مسئولانه ای به آنها می دهند.

امید است که استاندار مازندران که  این روزها در کارنامه اش رتبه بالای بیکاری استان در کشور را هم به نمرات گذشته خود افزوده است به مساعدت این افراد بیاید و با توضیح خواستن از رئیس اداره راه و شهرسازی در راستای حل مسئله گام بردارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :