آخرین عناوین

پنجشنبه 29 بهمن 1394-15:5 کد خبر:19547

عدم تبلیغات نماینده فعلی فریدونکنار در میدان رقابت:

حضور پرسر و صدای سردار در تبلیغات روز نخست فریدونکنار

عدم تبلیغات نماینده فعلی، حضور مقتدرانه سردار و سکوت خبری و تبلیغاتی 9 کاندیدا در تبلیغات روز نخست کاندیدای مجلس در شهر فریدونکنار مشهود و تعجب برانگیز است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بنابر اعلام ستاد انتخابات تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از ساعت 24 شب گذشته شروع شد که در‌‌ همان دقایق اولیه اجتماع‌ های گسترده مردمی را می‌توان در شهر ساحلی فریدونکنار دید.

تعداد کاندیداهای احراز صلاحیت شده در لیست نهایی ستاد انتخابات برای حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار 14 نفر است که باید شانس خود را از صندوق آرای مردم فریدونکنار، بابلسر، بهنمیر و هادی شهر جست ‎وجو کنند.

همان طور که پیش ‌بینی می‌شد بیشترین هیاهوی انتخاباتی کاندیداهای به دست آوردن صندلی سبز بهارستان در این حوزه انتخابیه بین دو نماینده اصولگرا یعنی مقداد نجف ‌نژاد نماینده فعلی مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و ولی‌الله نانواکناری یادگار دفاع مقدس و فرمانده سابق نیروی انتظامی در استان‌های کشور است.

اما نکته قابل تامل و البته تعجب برانگیز روز نخست شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنارعدم تبلیغات مقداد نجف‌ نژاد نماینده فعلی مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی است که حتی یک پوستر خیلی کوچک و معمولی نیز از او نمی‌توان در شهر فریدونکنار پیدا کرد.

بنابراین تاکنون مقداد نجف‌ نژاد نماینده فعلی مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در فریدونکنار هیچ ستاد انتخاباتی ندارد و آن گونه که از محافل گوناگون شنیده می‌شود ممکن است این روند تا پایان روز تبلیغات نیز ادامه داشته باشد.

در جلسات خصوصی بعضی معتقدند از تبلیغات مقداد نجف ‌نژاد نماینده فعلی مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی جلوگیری کرده‌اند و بسیاری هم از عدم مقبولیت مردمی وی در سطح این شهر ساحلی و شهید پرور خبر می‌دهند و این در حالی است که در بخش دهفری و بسیاری از روستاهای بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار حمایت خوبی از وی شده است.

ستاد و دفتر ارتباط مردمی مقداد نجف‌ نژاد نماینده فعلی مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از چندی پیش در روستای کاردگرمحله که مرکز بخش دهفری فریدونکنار است دایر شده و پذیرای روستانشینان زیادی نیز بوده و هست.

از شب گذشته اما غیر از مقداد نجف ‌نژاد نماینده فعلی مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تعداد دیگری از کاندیدا‌ها شروع خوبی داشتند و با نصب بنرهای پر زرق و برق فتوشاپ شده سعی در جلب نظر مردمی داشتند که در این میان باز هم تعدادی از احراز صلاحیت شده‌ها هنوز هیچ عکس العملی از خود نشان نداده‌اند.

براساس این گزارش، گشت و گذار در ساعات اولیه شب گذشته و صبح امروز در سطح شهر ساحلی و توریستی فریدونکنار نشان می‌دهد که از 14 کاندیدای احراز صلاحیت شده در لیست نهایی ستاد انتخابات برای حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار به غیر از مقداد نجف‌ نژاد نماینده فعلی مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، 9 کاندیدای دیگر نیز هنوز تبلیغاتی از خود در فریدونکنار به نمایش نگذاشتند و فقط 4 کاندیدا که دو نفر فریدونکناری هستند و البته یک نفر نیز خانم است به تبلیغات در سطح شهر با نصب بنر و توزیع پوستر و تراکت پرداختند.

براساس این گزارش، مردم فریدونکنار آماده هستند تا بار دیگر با پشت کردن به تبلیغات غیرواقعی دنیای استکبار و رسانه‌های غربی شور و شعوری مضاعف در سایه همدلی و همزبانی خود در عرصه انتخابات به یادگار بگذارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :