آخرین عناوین

جمعه 30 بهمن 1394-12:52 کد خبر:19550

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خبر داد:

کاهش داوطلبان مازندرانی به 158 نفر/ 23 داوطلب انصراف دادند / تفکیک شهرها

از روز نخست تایید صلاحیت‌ها تاکنون 23 داوطلب مجلس شورای اسلامی از مازندران انصراف دادند و تعداد آنها به 158 نفر کاهش پیدا کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،مهرداد ابراهیمی به تشریح آخرین وضعیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه از روز نخست تایید صلاحیت‌ها تاکنون 23 داوطلب مجلس شورای اسلامی از مازندران انصراف دادند، اظهار کرد: تاکنون 158 داوطلب در استان مازندران باقی ماندند و در حال رقابت با یکدیگر هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه امروز پنج داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران انصراف دادند، گفت: تاکنون دو داوطلب از حوزه انتخابیه آمل، چهار داوطلب از حوزه انتخابیه بابل، یک داوطلب از حوزه انتخابیه بابلسر، یک داوطلب از حوزه انتخابیه تنکابن، عباس‌آباد و رامسر، پنج داوطلب از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، پنج داوطلب از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه و چهار داوطلب از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس انصراف دادند.

این مسئول کمترین داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران را مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های نور و محمودآباد با هشت کاندیدا و بیشترین داوطلبان را مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان بابل با 27 کاندیدا اعلام کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه 13 داوطلب خانم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مازندران ثبت نام کردند و تایید صلاحیت شدند و در عرصه رقابت قرار دارند، ادامه داد: بانوان هشت درصد کل داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه کم‌سن‌ترین داوطلب با 30 سال سن و مسن‌ترین داوطلب با 66 سال سن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مازندران حضور دارند، گفت: میانگین سنی کل داوطلبان مازندران 45 سال است.

به گزارش فارس، آخرین آمار تعداد داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان مازندران به شرح زیر است:

حوزه انتخابیه آمل: دو نفر انصراف 12 داوطلب باقی‌مانده

حوزه انتخابیه بابل: چهار نفر انصراف 27 داوطلب باقی‌مانده

حوزه انتخابیه بابلسر: یک نفر انصراف 14 داوطلب باقی‌مانده

حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه: یک نفر انصراف 17 داوطلب باقی‌مانده

حوزه انتخابیه تنکابن، عباس‌آباد و رامسر: یک نفر انصراف 18 داوطلب باقی‌مانده

حوزه انتخابیه ساری و میاندورود: پنج نفر انصراف 22 داوطلب باقی‌مانده

حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه: پنج نفر انصراف 25 داوطلب باقی‌مانده

حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس: چهار نفر انصراف 15 داوطلب باقی‌مانده

به گزارش فارس، حوزه انتخابیه نور و محمودآباد تاکنون هیچ انصرافی نداشته و هشت داوطلب آن با یکدیگر در حال رقابت هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :