آخرین عناوین

چهارشنبه 19 اسفند 1394-21:3 کد خبر:20602

مسئولان همچنان در خواب بسر می برند!!

درمانگاه‌هايی كه در آمل فقط نام شبانه‌ روزی را یدک می‌کشند!

درمانگاه‌های شبانه ‌روزی آمل که فقط نام ‌شان شبانه‌ روزی و در بیشتر اوقات تعطیل است یا پزشک حضور ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از سفیر هراز، این روزها بسته بودن درب درمانگاه‌های شبانه‌ روزی آمل امری عادی است و اگر در برخی اوقات به این درمانگاه‌ها مراجعه کنید با درب بسته روبه ‌رو می‌شوید.

اما غافل از اینکه درمانگاه‌های شبانه ‌روزی نه فقط برای درمان سرماخوردگی‌ها و بیماری‌های عادی بلکه برای حوادث و بیماری‌هایی که نیاز فوری به درمان دارند تأسیس شدند و در برخی از موارد به‌عنوان درمانگاه معین محسوب می‌شوند.

البته موضوع به این مسئله ختم نمی‌شود و شهروندی با مراجعه به دفتر پایگاه خبری سفیر هراز نارضایتی خود را از روند فعالیت درمانگاه‌های شبانه‌روزی دندان‌پزشکی در آمل نیز اعلام کرد.

وی گفت: به دلیل دندان درد شدید عصر به یکی از درمانگاه‌های آمل رفتم اما داخل درمانگاه خبری نبود و منشی با اندکی مکث گفت پزشک نیست شما 2 ساعت دیگر تشریف بیاورید!

آن روز با دندان درد شدیدم به خانه رفتم و پس از گذشت 2 روز به یکی دیگر از درمانگاه‌های آمل مراجعه کردم که کلا تعطیل بود!

همان روز به یکی دیگر از درمانگاه‌های شبانه‌ روزی دندان پزشکی این شهر رفتم که در آنجا منشی جواب داد پزشک همین دو ساعت پیش رفت.

باید از مسئولان سوال کرد که چرا برخی از درمانگاه‌ها با وجود اینکه تابلوی شبانه‌ روزی را بالای سر درب خود نصب می‌کنند اما هیچ‌ گاه شبانه‌ روزی نیستند!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :