آخرین عناوین

پنجشنبه 20 اسفند 1394-10:10 کد خبر:20606

روستای گردشگردی مازندران جز 11 روستای برتر کشور:

نخستین روستای برتر گردشگری مازندران دیجیتالی شد

سیستم فرستنده دیجیتالی رادیو و تلویزیو‌ن در نخستین روستا مازندران و یکی از 11 روستای برتر گردشگری هدف در کشور نصب و راه‌اندازی ‌شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، با پیگیری‌های انجام شده سیستم دیجیتالی روستای کندلوس به عنوان روستای برتر و هدف گردشگری نصب و راه‌اندازی شده است.

براساس این گزارش، دهکده فرهنگی و تاریخی کندلوس که به عنوان نخستین روستای برتر و هدف گردشگری در استان مازندران و یکی از 11 روستای برتر گردشگری هدف در کشور است به همراه 10 روستای اطراف آن به سیستم تلویزیونی دیجیتال مجهز شدند.

در حال حاضر و در فاز نخست نصب و راه‌اندازی سیستم تلویزیونی دیجیتال، مردم این مناطق از پوشش 10 شبکه تلویزیونی برخوردار شدند که با راه‌اندازی کامل این پروژه، تعداد 20 کانال تلویزیونی و 20 کانال رادیویی در کندلوس و 10 روستا آن قابل دریافت است.

گفته می‌شود برای نصب و راه‌اندازی کامل سیستم پخش دیجیتالی فرستنده رادیو و تلویزیونی حدود 150 میلیون تومان نیاز است که در حال حاضر شورای روستای کندلوس نسبت به تأمین این اعتبار اقدام کرده است.

همچنین برای پوشش گسترده‌تر و با کیفیت‌ شبکه‌های رادیو و تلویزیونی دیجیتال در مناطق روستایی یاد شده، مقرر شده است تا ارتفاع دکل این فرستنده تا حدود 30 متر افزایش یابد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :