آخرین عناوین

پنجشنبه 20 اسفند 1394-22:14 کد خبر:20607

بدون حضور خبرنگاران انجام شد:

معرفی سرپرست جدید اداره ارشاد نوشهر

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر بدون حضور خبرنگاران معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، در حالی که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و همه در تدارک آماده شدن برای فرارسیدن نوروز و بهار هستند، تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در سکوت و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

براساس این گزارش، ظهر امروز با حضور قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، بابک شمس‌ ناتری که بیش از یک‌ سال به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر مشغول به کار بود، جای خود را به «رستم کیاکجوری» که تا پیش از این، مسئول نمایندگی حوزه هنری غرب مازندران ـ نوشهر بود، داد.

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهردرباره مهم‌ترین برنامه‌های خود، اظهار کرد: وجود یک سالن خوب برای اهالی فرهنگ و هنر یکی از نیازهای اصلی و مهم است تا بتوانند برنامه‌های خود را به نمایش بگذارند و تلاش می‌کنیم تا امکانات مورد نیاز برای تجهیز سالن ارشاد نوشهر تا قبل از عید فراهم شود.

رستم کیاکجوری توجه به جذب اهالی فرهنگ و هنر در امور مختلف را بسیار مهم دانست و افزود: باید در این زمینه آسیب شناسی صورت بگیرد و برای تحقق این امر از کارشناسان مربوطه کمک می‌گیریم.

وی در پایان درباره برنامه‌های فرهنگی برای بخش کجور نیز گفت: فعال کردن کانون‌های مساجد در بخش کجور یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌تواند بهترین امکانات فرهنگی را به این منطقه سوق دهد.

براساس این گزارش، برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در حالی صورت گرفت که به خبرنگاران این شهرستان برای پوشش خبری این مراسم اطلاعی داده نشده است و به صورت خاموش و بی‌سروصدا تودیع و معارفه انجام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :