آخرین عناوین

پنجشنبه 20 اسفند 1394-22:31 کد خبر:20609

شهردار ساری بیان کرد:

آرزوی ۴۰ ساله ساروی ها با افتتاح کمربندی برآورده می شود

شهردار ساری گفت: آرزوی دیرینه مردم شهرستان پس از ۴۰ سال با افتتاح کمربندی برآورده می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، مهدی عبوری ظهر پنج‌شنبه در بازدید استاندار و مدیران استانی از کمربندی شمالی ساری اظهار داشت: این کمربندی با طول حدود سه کیلومتر و عرض ۵۰ متر و تقریباً با مشارکت ۵۰ درصدی شهرداری ساری و ۵۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی اجرا شده است.

وی بابیان اینکه این کمربندی پس از ۴۰ سال در پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: آرزوی دیرینه مردم ساری پس ازسال ها برآورده می‌شود که در اجرای این پروِژه شهرداری ساری به کمک دولت آمده است.

عبوری بابیان اینکه براساس طرح اصلی از سه‌راه دانشگاه علوم پزشکی تا انتهای ۲۲ بهمن پل احداث شود، تصریح کرد: قرارداد برای ایجاد پل منعقد و شمع‌های آن ساخته شد اما متأسفانه به دلیل نبود اعتبارو بودجه این اقدام متوقف و به‌صورت هم‌سطح اجرایی شود.

وی در خصوص ایجاد ترافیک در شهر، اذعان داشت: ترافیک قطعاً با عبور کمربندی از دست می‌رود.

شهردار ساری با اعلام اینکه تردد اهالی منطقه ۲۲ بهمن با احداث کمربندی حذف‌ شده است، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکل تردد مردم دو زیرگذر در منطقه ارم و ۲۲ بهمن برای خودروهای سبک و پل عابر پیاده برای استفاده مردم ایجاد کرد.

عبوری اذعان داشت: در خروجی آب منطقه‌ای، پل جدیدی از ورودی اتوبان قائم‌شهر به ساری به مجموعه کمربندی اضافه تا عبور و مرور خودروها برای مردم آسان شود. 

همچنین رئیس پلیس ترافیک شهری و راهور مازندران با اشاره به اینکه شرایط سفر نوروزی سال جدید با سال‌های گذشته متفاوت است، گفت: اقبال استفاده از فضاهای سیاحتی و زیارتی کشور بیشتر احساس می‌شود و سفرهای خارجی خود را تعبیه کرده‌اند و سفرهای داخلی استقبال بیشتر شده است.

علیرضا جهانگیری اقدامات انجام‌شده در خصوص فضاهای سیاحتی در سال جدید، اظهار داشت: ایجاد این اقدامات و تلاش پلیس در تسهیل عبور و مرور، ارتقاء ایمنی در ترافیک، سفر ایمن، استفاده از اطلاع‌رسانی صداوسیما، همیاران پلیس و همه دستگاه‌های اجرایی است زیرا مدیریت سفر توسط مردم مهم‌تر از خود سفر است و باید برنامه‌ریزی‌های مناسب و مطلوب صورت گیرد.

جهانگیری از مازندران به‌عنوان شش استان پرتردد کشور در سال جاری عنوان کرد و افزود: امیدواریم در سال جدید این میزان افزایش یابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :