آخرین عناوین

جمعه 21 اسفند 1394-22:38 کد خبر:20613

كارنامه:

از نهضت آسفالت و پياده روسازي تا فضاي سبز و بوستانهاي متعدد

شهردار منطقه يك گف:با توجه به موقعيت منطقه يك تمام تلاش ما همراهي و همگامي با اهداف عبوري در پيوند با توسعه متوازن شهر است.


به گزارش  خزرتیترخبر و به نقل ازمركز امور رسانه شهرداري ساري، عباس رجبي در مصاحبه که انجام شد، از نهضت آسفالت و پياده رو سازي سخن گفت و افزود: درحالي ما اين دو نهضت را با تلاش بي وقفه معاونت فني و عمراني و سازمان عمران پيش برديم كه همزمان بايد نهضت مهار آبهاي سطحي را هم انجام مي داديم به اين معنا كه سه كار بزرگ را بايد چنان مديريت شده انجام مي داديم كه هيچ كدام بر ديگري تأثير منفي نگذارد ، به همين دليل وظيفه خود مي دانم از رشيدي معاون فني و عمراني شهرداري و سيد كمال آقاميري مديرعامل سازمان عمران تشكر كنم كه براستي كاري كردند كارستان .

وي آنگاه به ايجاد فضاي سبز در منطقه و پارك هايي كه احداث شد هم اشاره كرد و افزود:علاوه بر آنها كه هزاران متر مربع آسفالت و پياده رو سازي را در بر مي گرفت و بخصوص كار مهار آبهاي سطحي كه در مواردي ناچار بوديم بصورت معكوس آبها را به رود تجن هدايت كنيم از فضاي سبز منطقه يك هم غافل نبوديم و پارك هاي متعددي هم احداث شدند كه اينجا هم لازم مي دانم از زارع مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز تشكر كنم .

البته فراموش نشود كه در منطقه يك بوستان قائم و ملل را داريم و چند بوستان هم در دستور كار است كه در زمان ديگري خبررساني مي كنيم اما در مجموع بواسطه اقدامات انجام شده توانستيم سيماي منطقه يك را كه به نوعي ورودي شرقي شهر هم تلقي مي گردد  متحول كنيم .

شهردار منطقه يك در ادامه تشريح فعاليت هاي خود به اقدامات انجام شده در حوزه هايي مانند لكه گيري ؛ احداث نوه بتني ، ترميم جداول و آبراهها اشاره كرد و خاطرنشان نمود: يكي از معضلات منطقه در اين ايام سد معبر است كه جا دارد به اطلاع شهروندان عزيز برسانم با قدرت با معضل سد معبر برخورد مي كنيم و در محدوده هايي مانند قارن اجازه نمي دهيم براي مردم مزاحمت بوجود آورند خاصه آنكه اين شب ها براي خريد سال نو شهروندان به فروشگاهها مراجعه مي كنند و معضل سد معبر قطعاً موجب ناخرسندي آنها خواهد شد.

وي در پايان به برنامه هاي سال آتي شهرداري منطقه يك پرداخت و گفت: اميدواريم در سال جديد شاهد به ثمر نشستن تمامي گام هاي بلندي باشيم كه از سوي عبوري و همكاران ايشان در جاي جاي ساري برداشته شده است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :