آخرین عناوین

چهارشنبه 14 آبان 1393-6:55 کد خبر:2124

تنها فرماندار مانده از دولت قبل هم رفتنی شد

فرمانداری که از دولت قبل در دولت تدبیر و امید ماندگار شد،به زودی تغییر خواهد نمود.


به گزارش خزرخبر،فرماندار مرکز استان مازندران که از دولت قبل تاکنون هنوز در جایگاه فعلی مانده است نتوانست خود را با دولت تدبیر و امید همراه کند و به زودی او نیز از این مقام کنار خواهد رفت.

بر اساس این گزارش،وی که تاکنون با حمایت نمایندگان ساری و برخی از مسئولان و مقامات سعی نمود جایگاه خود را در این دولت نیز ثابت نماید نتوانست در مقابل برخی فشارها و عملکرد ضعیف خود دفاعیات لازم را در مقابل افکار عمومی و مقامات بالاتر داشته باشد.

به گزارش خزرخبر،منابع آگاه از (ع.ا- ذ) عضو شورای شهر ساری که سابقه فعالیت در فرمانداری ساری داشته و (م.ر) که معاون شهردار ساری بود به عنوان محتمل ترین گزینه های تصدی پست فرمانداری ساری نام می برند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • كارمند فرمانداري
    پنجشنبه 15 آبان 1393-12:53


    اين فرماندار متاسفانه نتوانست ساري و مردم ساري را به جايگاه واقعي اش برساند .
    ساري يك فرماندار جهادي و كاري مي خواهد كه اين شهر را مانند شهردار پرتلاش به حقش برساند.
    ايشان بايد زودتر از اينها عوض مي شد و مردم ساري از روند كاري ايشان راضي نيستند و با كمي دقت مي بينم كه در زمان اين فرماندار اين شهر بيشتر عقب گرد داشته تا رو به جلو و پيشرفت برود.

    • كارشناس سياسي
      پنجشنبه 15 آبان 1393-12:30


      واحدي نتوانست تدابير و عدالت لازم را براي اداره ساري بكار ببرد و نتوانست بين اصلاح طلبان و اصولگرايان اتحاد برقرار كند. واحدي بايد عوض شود تا يك نيروي كاركشته تر تصدي فرمانداري ساري را به عهده بگيرد.
      ممنون از خزرخبر.

      • ناشناس
        پنجشنبه 15 آبان 1393-9:35


        خداكنه با انتصاب فرماندار جديد بتونيم يه خرده به خودمون تكوني بديم و شهرمون رو درست كنيم و از اين مشكلات و معضلات كاسته بشه، اميدواريم فرمانداري كه قراره انتخاب بشه بتونه از عهده مسئوليت هاي بزرگ اين شهر بر بياد و همانند شهردار جوان شهرمون بشه مايه سربلندي و سرفرازي يه استان نه يه شهر

        • دانشجوي عمران
          پنجشنبه 15 آبان 1393-9:31


          دولتمردان سياسي مازندران نبايد مسائل سياسي و فشار نمايندگان را بر مصلحت مردم ترجيح دهند و بايد هرچه زودتر يه فرماندار جهادي و كاركشته براي ساري انتصاب كنند تا بتوانيم در راه پيشبرد اهداف و پيشرفت اين شهر قدمي برداريم.

          • پنجشنبه 15 آبان 1393-8:49


            نمايندگان ساري نبايد به خاطر مسائل سياسي، مصلحت مردم را بر منافع اشخاص ترجيح دهند . اين فرماندار تاكنون نتوانست كار چشمگيري براي ساري انجام دهد.

            • آرین
              چهارشنبه 14 آبان 1393-21:57


              برای ساری باید یک فرد که امتحانش رو بخوبی پس داده و توانست برای این شهر پروژه های بزرگی را سرپرستی و مدیریت کند به عنوان فرماندار انتصاب شود. در شهرداری و شورای شهر ساری بدنبال فرماندار مناسب و کار راه انداز برای ساری بگردید.

              • همشهری
                چهارشنبه 14 آبان 1393-21:19


                از خزرخبر به خاطر اینکه خبرهای خوب و واقعی منتشر میکنه کمال تشکر رو داریم.زودتر از اینها باید فرماندار ساری عوض میشد.