آخرین عناوین

جمعه 16 آبان 1393-21:32 کد خبر:2130

تعطیلی دانشگاه آزاد گلوگاه:

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گلوگاه با واحد بهشهر ادغام شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر گفت : دانشگاه آزاد اسلامی گلوگاه به دلیل زیان ده بودن و نداشتن توجیه اقتصادی لازم ، با دانشگاه آزاد بهشهر ادغام شد.


به گزارش خزرخبر،اسدالله مهرآرا  در گفت و گو با ایرنا افزود : این تصمیم روز گذشته توسط مدیران دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اتخاذ شد و از ترم تحصیلی فعلی قابل اجرا است .

وی بیان کرد : از این ترم ، دانشجویان این دانشگاه می توانند تحصیل خود را در دانشگاه آزاد بهشهر و یا ساختمان دانشگاه آزاد گلوگاه به عنوان یکی از شاخه های واحد بهشهر ادامه دهند .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر افزود : دانشگاه آزاد مرکز گلوگاه دارای 120 دانشجو در رشته های گوناگون است که امیدواریم تلفیق این دو دانشگاه بتواند مشکل مالی هر دو دانشگاه را برطرف کند .

مهرآرا بر لزوم حل مشکلات این دانشگاه تاکید کرد و گفت : استفاده از ظرفیت اساتید، دانشجویان و کارکنان این دو دانشگاه می تواند موجب رفع مشکلات این مرکز آموزشی در آینده نزدیک شود .

وی بیان کرد : یکی از برنامه هایی که در اولویت کاری این دانشگاه قرار دارد ، رسیدگی به امور دانشجویان و توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکترا است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر افزود : افزایش کیفیت آموزشی و پژوهشی، برقراری ارتباطات مؤثر سازمانی و برون سازمانی در چارچوب قانون، تبدیل وضعیت واحد از سطح کوچک به متوسط و واحد بزرگ و توسعه تحصیلات تکمیلی و ایجاد درآمد از طریق منابع درآمدی غیر شهریه از دیگر اولویت های این واحد آموزشی است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دانشجو
    شنبه 17 آبان 1393-11:48


    واقعا مگه دانشگاه هم زيان ده بوده اونم از نوع آزادش، تا كجايي كه ما شنيديم و ديديم اين دانشجوي بيچاره است كه زيان ديده و جيبش خالي شده نه دانشگاه آزاد...
    اينجاست كه ميگن گهی زین به پشت و گهی پشت به زین