آخرین عناوین

شنبه 17 آبان 1393-0:41 کد خبر:2131

انتقاد عضو شورای شهر ساری از شرکت نفت:

شرکت نفت به تعهد خود در پل ذغال چال عمل نکرد

عضو شورای شهر ساری گفت: مصوب شده بود تا بخشی از اعتبار پل ذغال چال از محل شهرداری و بخش دیگر نیز توسط شرکت نفت تامین می‌شود که شرکت نفت بخشی از اعتبار را تامین ولی به صورت کلی این شرکت به تعهد خویش برای اجرای این طرح به صورت کامل عمل نکرد.


به گزارش خزرخبر،جمال باقری در گفتگو با فارس، درباره عدم اتمام به موقع زیرگذر ذغال‌چال ساری اظهار داشت: روگذر این طرح به اتمام رسیده و عملیات اجرای این پروژه متوقف نشده است.

وی با اعلام اینکه این پروژه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: احداث زیرگذر ذغال‌چال ساری نیز در طرح دیده شده و انجام می‌شود.

عضو شورای شهر ساری بیان داشت: به دلیل کمبود اعتبار اجرای پروژه به صورت گام به گام پیگیری و اجرایی می‌شود.

این مسئول در پاسخ به این سوال که آیا یکی از اهداف این طرح ساماندهی تردد مردم منطقه ذغال‌چال ساری نبود، گفت: اجرای این طرح برای جلوگیری از مخاطرات جاده‌ای، کاهش ترافیک و نیز تسهیل در رفت و آمد مردم ذغال‌چال بود.

وی با اشاره به تردد ماشین‌های شرکت نفت در این منطقه تصریح کرد: در زمان اجرای طرح بخشی از اعتبارات پروژه از شرکت نفت دریافت شد.

باقری با اعلام اینکه برخی از اعتبار این پروژه توسط شرکت نفت تامین شد، ادامه داد: اعتبار اختصاص داده شده برای اجرای این 1طرح کافی نبود به همین دلیل برای تکمیل پروژه با مشکل مواجه شدیم.

این مسئول در پاسخ به این سوال که آیا برای تامین اعتبار مشکل وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر برای تامین اعتبار با مشکل مواجه نیستم ولی در مدت زمانی برای اجرای طرح با مشکل مواجه بودیم.

وی گفت: پروژه فعال است و فاز نخست این طرح نیز به بهره‌برداری رسیده و زیرگذر این طرح نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو شورای شهر ساری درباره زمان‌بندی برای تکمیل این طرح، بیان داشت: زمان‌بندی اجرای این طرح به اتمام رسیده ولی در خوش‌بینانه‌ترین حالت این پروژه تا یک‌سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. مشکل اداری این طرح رفع شده و اعتبار نیز به تدریج برای اجرای پروژه تزریق می‌شود.

باقری ادامه داد: بخشی از اعتبار از محل شهرداری و نیز بخش دیگر نیز توسط شرکت نفت تامین می‌شود، شرکت نفت بخشی از اعتبار را تامین ولی به صورت کلی این شرکت به تعهد خویش برای اجرای این طرح به صورت کامل عمل نکرد.

وی در پایان یادآور شد: در تعهد اولیه مقرر شده بود که شرکت نفت همه هزینه اجرای این پروژه را تامین کند و بقیه نیز با تلاش و پیگیری در حال دریافت است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروي
    شنبه 17 آبان 1393-11:45


    كدوم سازمان ونهاد به قول و تعهد خودشون عمل كردن كه اين شركت بخواد عمل كنه، متاسفانه توي اين جامعه انگشت شمار مسوولان و شركت ها و نهادها رو مي بينيم كه روي حرف خودشون هستند و در جهت اهداف كردم جامعه پيش رفتن و بقيه فقط حرفشون رو روي كاغذ ثبت كردن و زمان عمل انگار هنوز فرا نرسيده