آخرین عناوین

شنبه 17 آبان 1393-23:20 کد خبر:2133

شهردار ساري خبر داد :

افتتاح زيرگذر عظيم پل گردن در دهه فجر

شهردار ساری گفت:در نخستين گام جهت کم کردن ترافیک ،زيرگذر پل گردن واقع در تقاطع بلوار داراب و خط آهن را بزودي احداث خواهيم كرد چرا كه احداث آن بار سنگين ترافيك در اين بلوار را برطرف و خواسته ديرينه اهالي منطقه را برآورده مي كند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري ،در اين نشست دو زيرگذر بزرگ در ميدان فرح آباد و نيز بلوار داراب از سوي طراحان آنها تشريح گرديد و آنگاه هر يك از حاضران نظراتي ارائه كردند .

مهدي عبوري شهردار ساري نيز ضمن اظهار تاسف از ترافيك سنگين در برخي از نقاط شهر از عزم و اراده شهرداري براي چاره انديشي در اين پيوند سخن گفت و افزود : در نخستين گام زيرگذر پل گردن واقع در تقاطع بلوار داراب و خط آهن را بزودي احداث خواهيم كرد چرا كه احداث آن بار سنگين ترافيك در اين بلوار را برطرف و خواسته ديرينه اهالي منطقه را برآورده مي كند .

وي با اظهار اميدواري در اين خصوص كه زيرگذر مورد نظر دهه فرخنده فجر مورد بهره برداري قرار بگيرد تاكيد كرد : پس از آن نيز به گره گشايي ترافيك در ميدان فرح آباد مي پردازيم اما قبل از احداث زيرگذر بايد در گام اول معضل آب هاي سطحي در اين ميدان را برطرف سازيم .

مهدي عبوري شهردار ساري احداث زيرگذر در چند نقطه ديگر مركز استان را مورد توجه قرار داد و افزود : به مردم شريف شهر قول مي دهيم با تمام توان و امكانات بكوشيم تا از بار ترافيك در مركز استان بكاهيم و در اين پيوند هر اقدامي كه لازم باشد را اجرا خواهيم كرد .

اين گزارش حاكيست در اين نشست علاوه بر فرزانه و رشيدي معاونان شهردار ساري، جعفري،مدينه، زليكاني و نقيبي نيز درباره ضرورت احداث اين زيرگذرها به اظهار نظر پرداختند

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :