آخرین عناوین

يکشنبه 18 آبان 1393-20:50 کد خبر:2134

سرپرست شهرداری قائمشهر:

ریالی از پولی شهرداری را به دولت نمی‌دهیم

سرپرست شهرداری قائمشهر گفت: درآمد شهرداری از جیب مردم تامین می‌شود و ما ریالی از این پول را به دولت نمی‌دهیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی حجازی  در دیدار با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر مازندران و کانون بازنشستگان قائمشهر که در شهرداری قائمشهر انجام شد، اظهار داشت: ما خواستار توامان حمایت و هدایت اعضای شورای شهر برای انجام کارهای مضاعف و بالاتر از توان شهرداری قائمشهر هستیم.

وی افزود: برچسب شهر کارگری بودن قائمشهر، بهانه‌ای شد تا این شهر مورد بی‌مهری واقع شود و با مشکلات زیادی درگیر و در هر کجای آن کمبودهای فراوانی نمایان باشد.

حجازی به دو مشکل اساسی هدایت آب‌های سطحی و ترافیک در قائمشهر اشاره کرد و گفت: با کوچک‌ترین بارندگی، شهر دچار آبگرفتگی می‌شود و تردد در مسیرهای کوتاه درون‌شهری با حجم بالای ترافیک، همه آحاد مردم را درگیر کرده‌ است.

سرپرست شهرداری قائمشهر با بیان اینکه آبروی کاری خود را، حتی فدای فرزندانم نمی‌کنم، تاکید کرد: این شهرداری نیازمند کسانی است که پای کار باشد و ما برای این چنین کارگری حقوق و مزایای ویژه قائل می‌شویم.

وی بیان کرد: ریالی از درآمد شهرداری را به دولت نمی‌دهیم چون، دست شهرداری در جیب مردمی است که با سیلی صورتشان را سرخ نگه می‌دارند و با همه مضیقه‌ها، هزینه شهرداری را برای تامین زندگی نیمه مرفه شهری می‌پردازند.

حجازی افزود: اینکه می‌گویم شهرداری حتی در روزهای خاص محرم و رمضان هم تعطیلی ندارد برخی افراد کج سلیقه و کج فهم باید بدانند که پرسنل شهرداری هستند که در این ایام عزا و سوگواری، باید امکانات لازم را برای عزاداری مناسب مردم تامین کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :