آخرین عناوین

دوشنبه 19 آبان 1393-21:44 کد خبر:2140

مهمترین خبرهای ناجای مازندران در یک نگاه

کشف 11 کيلو ترياک از دو عامل افيوني در مازندران/باند عقرب در شهرستان بابل متلاشي شد/سرقت اينترنتي از حساب يک دوست


به گزارش خزرخبر و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای مازندران، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان " بهشهر" مازندران، موفق شدند، از دو عامل افيوني بيش از يک 11 کيلو موادمخدر از نوع ترياک و حشيش کشف و ضبط کنند.

سرهنگ "جعفري" در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت :ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "بهشهر " در پي کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر تهيه وتوزيع موادمخدر از سوي يک زوج جوان بنام هاي (ع-ح وش-ع )که در زمينه خريد وفروش مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظي فعاليت داشتند ، به صورت ويژه در دستور کار خود قرار داده واقدامات اطلاعاتي و پليسي را آغار کردند.

وي افزود : ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسائي متهمين و هماهنگي مرجع قضايي موفق شدند، در يک اقدام غافلگيرانه متهمين را در حين خريد و فروش موادمخدر در مخفيگاه خود دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر بيان داشت : ماموران انتظامي شهرستان بهشهر در بازرسي دقيق از مخفيگاه اين متهمان 9کيلوو900گرم ترياک،يک کيلو حشيش و 500گرم سوخته ترياک را به همراه يکدستگاه ترازوي ديجيتال توزين مواد مخدر کشف کردند.

گفتني است، متهمان پس از تشکيل پرونده به همراه موادمکشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

باند عقرب در شهرستان بابل متلاشي شد

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان بابل از انهدام باند معروف به عقرب و کشف 15 فقره سرقت از اين باند خبر داد .

سرهنگ علي فقيه عبدالهي فرمانده انتظامي شهرستان بابل در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت و دوچرخه در شهرستان بابل موضوع در دستور کار يگان هاي انتظامي اين شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان بابل افزود :ماموران با بکارگيري منابع اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند متهمان را درحين حمل قطعات سرقت شده يک دستگاه موتورسيکلت دستگير کنند .

وي درادامه تصريح کرد : در بازجوئي هاي به عمل آمده اين افراد که با تنشکيل باندي به نام "عقرب " اقدام به سرقت دوچرخه وموتورسيکلت در اين شهرستان مي کردندتاکنون به 15 فقره سرقت دوچرخه ، موتورسيکلت و لوازم داخل خودرو در اين شهرستان اعتراف کردند .

لازم به ذکر است ، تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد .

کشف 53 فقره انواع سرقت در مازندران

گروه استان ها – معاون عمليات فرماندهي انتظامي مازندران از کشف بيش از 53 فقره انواع سرقت در دو روز گذشه در استان خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مقابله با جرائم ، ماموران فرماندهي انتظامي استان مازندران در پاسگاه ها و کلانتري هاي و پليس هاي تخصصي، با انجام چندين مرحله عمليات پليسي موفق شدند، تعداد زيادي از سارقان ومتهمان به مواد مخدر را شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ " صفر پور " معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به کشف 53 فقره انواع سرقت طي 48 ساعت گذشته در سطح استان ، از کشف 8 دستگاه خودرو وموتورسيکلت در اين ارتباط خبر داد .

وي تصريح کرد: در همين ارتباط ماموران انتظامي شهرستان هاي " بابل و قائم شهر " با شناسايي سارقان داخل خودرو، 11 متهم به سرقت را دستگير کردند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مازندران از انهدام باند سارقان موتورسيکلت در شهرستان بابل خبر داد و افزود : اعضاي اين باند که به باند عقرب نيز معروف شده با اقدامات عملياتي پليس آگاهي شهرستان شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ صفر پور همچنين از اقدامات پليس در راستاي مقابله با قاچاق مواد مخدر و خرده فروشان مواد خبر داد و افزود: در اين ارتباط 15 متهم به تهيه و توزيع مواد مخدر شناسايي و دستگير شدند .

بي احتياطي در استفاده از سلاح شکاري ، مردي را به کام مرگ فرستاد

گروه استان ها - فرمانده انتظامي شهرستان " نور " مازندران ، از شناسايي و دستگيري عامل تيراندازي سهوي که منجر به مرگ مردي در اين شهرستان شد، خبر داد .

سرهنگ " نوروز علي شاليکار " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، با اعلام اين خبر گفت : در پي تماس انتقال فردي مجروح بر اثر تير خوردگي با سلاح شکاري به درمانگاه چمستان ، ماموران انتظامي بخش چمستان سريعاً به محل مورد عزيمت کردند.

وي افزود : ماموران با حضور در درمانگاه در تحقيقات اوليه دريافتند، فردي به نام " سيد اصغر – ح " که بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاري بشدت مصدوم شده بود، با توجه به تلاش پزشکان در اين مرکز درماني جان خود را از دست داد .

سرهنگ شاليکار خاطر نشان کرد: با مرگ اين مرد ، عمليات شناسايي و دستگيري عامل تيراندازي و قتل به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي و اطلاعات اين فرماندهي قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان نور افزود : ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي بعمل آمده موفق شدند ، عامل تيراندازي به نام " رحمان – ط" را دستگير کردند.

شاليکار يادآور شد : متهم در بازجويي هاي فني پليس ضمن اعتراف به عمل ارتکابي اظهار داشت : متوفي در حال صرف ناهار بوده و وي در کنارش در حال نشسته و اسلحه شکاري 5 تير در دستش بوده که بر اثر بي احتياطي تير شليک و به متوفي اصابت کرد و در پي آن وي با استمداد کمک از اهالي در پي ترس و وحشت از محل متواري شد.

سرهنگ شاليکار از کشف سلاح در ادامه تحقيقات خبر داد و افزود : موضوع تحت بررسي بيشتر پليس است .

" حامد شکارچي" شکار شد

گروه استان ها - فرمانده انتظامي شهرستان جويبار مازندران، از شناسايي و دستگيري سارق و کيف قاپ حرفه اي معروف به " حامد شکارچي" با 15 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ " سيد رحمان رضازاده " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود : تشريح اين خبر بيان کرد: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت منزل ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: در راستاي اجراي طرح مبارزه با سرقت و تشديد اقدامات پليس ، ماموران موفق شدند، يکي از سارقان حرفه اي به نام " حامد - ش" معروف به "حامد شکارچي" را که سابقه دار نيز بوده را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار ادامه داد: متهم پس از دستگيري، در بازجويي هاي فني و تخصصي ابتدا منکر هرگونه ارتکاب عمل مجرمانه اي شد، اما با شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابي اعتراف کرد.

وي تصريح کرد : ماموران در ادامه تحقيقات و بازرسي از منزل متهم به سرقت اموال مسروقه از قبيل يک دستگاه لپ تاپ ، چند دستگاه گوشي موبايل ، چند عدد النگو و گردنبند ، چندين عدد کارت سوخت وسائل نقليه ، چند عدد کيف زنانه ، يک دستگاه پمب آب برقي کشف و ضبط کردند.

سرهنگ "رضازاده" افزود : متهم در ادامه تحقيقات به بيش از 15 فقره سرقت ديگر در سطح استان اعتراف کرد و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي و سپس با قرار وثيقه ي مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار در ادامه از شهروندان خواست : با رعايت هشدارهاي انتظامي، ضمن همكاري با پليس در برقراري امنيت و آرامش در جامعه سهيم باشند و به منظور پيشگيري از سرقت داخل خودرو در توقف هاي كوتاه مدت شيشه اتومبيل خود را بالا برده و درب ها را قفل كنند و از گذاشتن اشياء قيمتي داخل اتومبيل خودداري کنند.

 سرقت اينترنتي از حساب يک دوست

گروه استان ها – ماموران پليس فتاي مازندران ، سارق اينترنتي که با سوء استفاده از اعتماد دوستش از طريق اينترنت حسابش را خالي کرد، شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ کارآگاه " احمدرضا رستمي" رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات مازندران در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود : در پي مراجعه زني به ماموران پليس فتا مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي اش بصورت اينترنتي از سوي افرادي ناشناس ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وي افزود : ماموران با انجام اقدامات فني و تخصصي و هماهنگي قضايي فردي به نام " مريم . پ " را بعنوان سارق اينترنتي شناسايي کردند.

سرهنگ رستمي خاطر نشان کرد : با شناسايي مخفيگاه متهم ، ماموران با هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

وي افزود : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ضمن اقرار به بزه انتسابي عنوان داشت ، با شاکي دوست بوده و زماني که کارت بانکي اش را در اختيار داشته ام با سوء استفاده از اعتمادش رمز اينترنتي کارتش را فعال کرده و در فرصتي مناسب اقدام به برداشت از حسابش کردم .

سرهنگ رستمي در خاتمه با هشدار به شهروندان از انان خواست : رمز کارت هاي بانکي را بر روي آنها يادداشت نکرده و يا در کنار آنها نگه داري نکنند و با تغيير دوره اي رمز عابر بانک خود ضريب امنيت آن را بالا ببرند.

کشف 13فقره سرقت در شهرستان بهشهر

گروه استان ها- فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر مازندران ، از کشف 13 فقره انواع سرقت پس با شناسايي و دستگيري 6 سارق حرفه اي در دور روز گذشته خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ " سيد محسن جعفري " فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با اعلام اين خبر افزود : ماموران انتظامي اين فرماندهي در پي دريافت خبرهايي مبني بر وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظي اقدامات اطلاعاتي و پليسي را براي شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از چند روز با بکار بردن شگردهاي خاص پليسي شش متهم به سرقت را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه اين افراد را دستگير کردند.

سرهنگ جعفري از اعتراف اين افراد به 13فقره انواع سرقت از جمله سرقت منازل،سرقت ساختمان هاي نيمه کاره،سرقت موتورسيکلت و سرقت مغازه در بازجويي هاي فني خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :