آخرین عناوین

چهارشنبه 21 آبان 1393-10:34 کد خبر:2151

در مقابل شهرداری بابل چه گذشت؟!

اعتراض میدانی عضو شورای شهر بابل نسبت به عملکرد شهردار

بسیاری از حاضران در محوطه شهرداری اعلام کردند که بی صبرانه منتظر پذیرش درخواست مناظره توسط شهردار هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، صبح سه شنبه ۲۰ آبان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل با در دست گرفتن پلاکارد حاوی اعتراض به عملکرد شهرداری، ساعاتی را در محوطه ساختمان این اداره ایستاده و از شهردار بابل دعوت کرد تا برای یک بار هم که شده پاسخگوی عملکرد خود باشد.
محمدحسین منصف، آزاده هشت سال دفاع مقدس، انگیزه خود از این اقدام انقلابی را عمل به تکلیف الهی نهی از منکر و دفاع از حیثیت نظام مقدس اسلامی در مقابل عملکرد ضعیف و سؤال برانگیز برخی مدیران شهرداری دانسته و اعلام کرد از آنجا که شهردار بابل از پاسخگویی در قبال سیاست های مدیریتی خود و اهمال در انجام خدمات عمومی و بی توجهی نسبت به تذکرات قانونی برخی از اعضای شورای شهر اجتناب ورزیده است تنها راه باقی مانده برای اعتراض به عملکرد نهاد زیر مجموعه او، اعتراض میدانی و طرح سؤال در افکار عمومی است که امیدوار است لااقل این بار او را برای روشنگری در خصوص عملکرد ضعیفش مجاب کند.
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بابل از شهردار این شهر خواست تا چنانچه رفتار و برنامه های خود را قابل دفاع و مطابق قانون می داند، دعوت او برای مناظره علنی را بپذیرد.
بسیاری از حاضران در محوطه شهرداری که از عملکرد شهردار بابل ناراضی بودند با تحسین این اقدام انقلابی نماینده بسیجی خود در شورا، حمایت قاطع خویش از محمدحسین منصف را ابراز کرده و اعلام کردند که بی صبرانه منتظر پذیرش درخواست مناظره توسط شهردار هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • پنجشنبه 22 آبان 1393-21:12


    این سرعت گیرا که ماشالله ید طولایی دارند هرجای استان رو نگاه می کنی چشمتت به این سرعت گیرا میفته که بیشتر شبیه سکوی پرش هستند تا سرعت گیر و بیشتر برای پیست اتومبیل رانی مناسبه و به کار می یاد تا اینکه بخواد از وقوع تصادفی جلوگیری کنه.

    • علی
      پنجشنبه 22 آبان 1393-21:10


      آفرین به این همتت، خوبه بالاخره یکی پیدا شد از این سیاست مداران دولتی نترسه و حرف دل خودش و مردم شهرشو بزنه و این مسوولان گرامی بدونن که واقعا مردم ازشون به خاطر کم کاری که می کنند دل خوشی ندارند.