آخرین عناوین

چهارشنبه 21 آبان 1393-19:24 کد خبر:2152

محمدي كيادهي خبر داد :

برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های شهرداری های مازندران

برگزاري نخستين نمايشگاه توانمندي هاي شهرداري هاي مازندران و دومين كنگره تخصصي مديريت شهري ايران در ساري نشانگر اوج شايستگي هاي شهردار مركز استان است .


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري محمدي كيادهي مشاور ارشد عبوري در امور شوراها و رييس دومين كنگره تخصصي مديريت شهري ايران در مصاحبه اي ضمن بيان مطلب فوق گفت :در كنار اين كنگره دو روزه كه 28 و 29 آبان ماه در پرديس نيروي انتظامي برگزار مي شود . نخستين نمايشگاه خدمات شهري و دستاوردهاي شهرداريهاي استان هم به مدت سه روز از 27 تا 29 آبان ماه سال جاري در مصلي نماز جمعه ساري تشكيل خواهد شد.

وي هدف از اين كنگره را كه با حضور جمعي از برجسته ترين و به نام ترين اساتيد و متخصصان در حوزه مديريت شهري و شهرسازي برگزار مي شود نوعي آموزش در سطح بسيار عالي توصيف كرد و افزود : از نكات ارزشمند اين كنگره انتخاب شهرداريها و شوراهاي برتر كشور است .

رييس كنگره تخصصي مديريت شهري ايران و نمايشگاه خدمات شهري دستاوردهاي شهرداريهاي مازندران با اعلام اين مطلب كه اين كنگره با سخنراني عبوري شهردار برگزيده اولين دوره آن در رشت آغاز مي گردد تصريح كرد : در پايان كنگره كه جمعي از مقامات كشوري هم در آن حاضر خواهندبود . گواهينامه هاي معتبري به برگزيدگان اهدا مي شود .

محمدي كيادهي برپايي اولين نمايشگاه خدمات شهري و دستاوردهاي شهرداري هاي استان را يك فرصت بي نظير براي معرفي توانمنديهاي شهرداري ها و بخصوص شهرداري ساري عنوان كرد و گفت : از آنجايي كه تمام شهرداران كشور در كنگره حاضر هستند و قاعدتاً به بازديد از نمايشگاه مي پردازند اين نمايشگاه مي تواند شايستگي هاي شهرداران استان را به خوبي به نمايش بگذارد ضمن آنكه قطعاً سرمايه داران كشور هم از اين نمايشگاه بازديد مي كنند و اين امر خود فرصتي خواهد بود براي جذب سرمايه داران جهت توسعه بيشتر شهرهاي استان . وي چاپ يك كتاب و مجموعه مقالات رسيده به دبيرخانه كنگره را در كنار توزيع بروشور و نصب بنر در سطح شهر براي اطلاع رساني هر چه بيشتر از ديگر اقدامات كنگره مذكور دانست و يادآور شد: اين كنگره هر روز صبح و بعد از ظهر در قالب كارگروههاي متعدد به تشكيل جلساتي مي پردازد كه خروجي آنها براي شهرداري ها بسيار مفيد است .

مشاور ارشد عبوري در امور شوراها آنگاه برنامه هاي جنبي اين كنگره را مورد توجه قرار داد و افزود : اجراي موسيقي از جمله برنامه هايي است كه در حاشيه كنگره برگزار خواهد شد . وي در پايان برگزاري اين نمايشگاه و كنگره را اتفاقي بزرگ در مركز استان  و حتي مازندران توصيف كرد و گفت : برگزاري هاي آن در ساري بيانگر شايستگي هاي شهردار و شهرداري هاي مركز استان مي باشد كه طي دو سال اخير منشأ خدمات بسيار زيادي در تمامي حوزه ها و بخصوص حوزه عمران و شهرسازي بودند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :