آخرین عناوین

پنجشنبه 22 آبان 1393-14:10 کد خبر:2155

اخبار ناجای مازندران در یک نگاه

کشف سرقت اينترنتي در شبکه اجتماعي line/ دستگيري دو شرور در نکا / مردي که قرباني خيانت همسرش شد /قاتل معتاد پس از کشتن زنش خودکشي کرد


به گزارش خزرخبر و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای مازندران،رئيس پليس فتاي مازندران از شناسايي و دستگيري سارق 14 ساله اينترنتي در شبکه اجتماعي line خبر داد .

سرهنگ " احمدرضا رستمي " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود : در پي مراجعه فردي به ماموران پليس فتا مبني بر برداشت مبالغ زيادي وجه نقد از حساب بانکي اش به صورت اينترنتي ، موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان اين پليس قرار گرفت .

وي تصريح کرد : کارآگاهان و کارشناسان اين پليس با تحقيقات گسترده و اقدامات فني و كارشناسي سرانجام موفق شدند، سارق اينترنتي 14 ساله را شناسايي کنند.

سرهنگ رستمي افزود : با شناسايي متهمه و هماهنگي قضايي اين فرد دستگير و مورد تحقيق و بازجويي قرار گرفت .

وي خاطر نشان کرد : متهمه ضمن اقرار به بزه انتسابي اعتراف کرد ، شاکيه مادرش است و وي در شبکه اجتماعي Line با پسري آشنا شده و پس از برقراري ارتباط ، اين فرد از احساساتش سوء استفاده کرده و با فريبش تقاضاي شارژ تلفن همراه کرد.

متهمه ادامه داد : بدون اجازه از مادرم اقدام به برداشت اينترنتي از حسابش کردم و وجوه نقد سرقتي را براي خريد شارژ به دوست پسرم دادم .

سرهنگ رستمي در خاتمه با هشدار به خانواده ها عنوان داشت : فراموش نکنيد افراد آنلاين که در فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي هستند، غريبه بوده و هيچ گونه اطلاعاتي را براي آنها به اشتراک نگذاريد. رمز عابر بانک خود را در اختيار هيچ کس حتي نزديکان خود قرار نداده تا زمينه تحريک و ارتکاب به جرم براي کسي بوجود نياوريد.

 کشف 4 کيلو گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در قائم شهر

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر مازندران ، از شناسايي و دستگيري پنج متهم به تهيه وتوزيع مواد مخدر و کشف 4 کيلو گرم انواع اين مواد خبر داد .

سرهنگ " محمدرضا قدمي " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود : در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي ، طرح پاکسازي مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار ماموران انتظايم اين فرماندهي قرار گرفت .

وي تصريح کرد : در پي کسب خبري مبني بر فعاليت مشکوک افرادي در يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان در امر تهيه وتوزيع موادمخدر ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر افزود : ماموران با شناسايي متهمان به مواد مخدر و محل سکونت اين افراد با هماهنگي قضايي در اقدامي غافلگيرانه فردي به نام " مرتضي – م " را شناسايي و دستگير و دو کيلو گرم مواد مخدر از وي کشف و ضبط کردند.

در همين ارتباط ماموران با شناسايي و دستگيري چهار متهم ديگر به موادمخدر موفق شدند، دو کيلو گرم ترياک از اين افراد کشف و ضبط کنند.

انهدام باند تهيه وتوزيع مواد مخدر شيشه در " آمل"

گروه استان ها – ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با همکاري عوامل پليس شهرستان "آمل" ، اعضاي باند تهيه وتوزيع مواد مخدر شيشه را شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در راستاي مقابله با تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر و پيشگيري از اعتياد در سطح جامعه فرماندهي انتظامي شهرستان آمل با اجراي طرح هاي پاکسازي و برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان موادمخدر در صدد مقابله با اين بلاي خانمانسوز بر آمد.

سرهنگ " ولي ا... گنجيان مقدم " فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به انهدام باند تهيه وتوزيع مواد مخدر شيشه در اين شهرستان عنوان داشت : ماموران مبارزه با موادمخدر اين فرماندهي با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فني و پليسي موفق به شناسايي اعضاي باند توليد و توزيع مواد مخدر شيشه شدند.

وي افزود : ماموران در ادامه با انجام تحقيقات پليسي محل فعاليت اين افراد را شناسايي و با هماهنگي قضائي دراقدامي ضربتي همه اعضاي اين باند به نام هاي " م – خ " ، " و- خ " ، " ح – خ" ، " س- خ " را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف سه کيلو و 500 گرم شيشه از متهمان در اين عمليات خبر داد و افزود : متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند . 

دستگيري دو شرور در نکا

گروه استان ها - فرمانده انتظامي شهرستان "نکا " مازندران، از شناسايي و دستگيري دو متهم به شرارت و اراذل و اوباش خبر داد .

سرهنگ " حسن فلاح " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، با اعلام اين خبر افزود : ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي در پي کسب خبري مبني بر شرارت و اقدامات هنجارشکنانه دو متهم شرور به نام هاي " الف – ب " و " ع – د " 20 ساله و 29 ساله در سطح شهرستان ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وي تصريح کرد : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ، رد اين متهم به شرارت را که براي نواميس مردم ايجاد مزاحمت مي کردند، در يکي از محلات شهر شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا خاطر نشان کرد : ماموران با هماهنگي قضايي در عملياتي پليسي هر دو متهم را دستگير کردند.

وي افزود : متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس پس از اقرار به بزه انتسابي با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي و سپس روانه زندان شدند . 

مردي که قرباني خيانت همسرش شد

گروه استان ها – ماموران پليس آگاهي استان مازندران،زني را به اتهام قتل همسرش با قرص برنج در شهرستان ساري شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي مرگ مشکوک مردي 42 ساله به نام "حميدرضا – خ " در يکي از روستاهاي حومه شهرستان ساري در تاريخ 26 مرداد ماه سال جاري، موضوع به طور ويژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهي استان مازندران قرار گرفت

ماموران پليس پس از چند ماه کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي پي به اختلافاتي خانوادگي مقتول با همسرش برده و اين زن را مورد تعقيب ومراقبت قرار دادند .

ماموران در ادامه تحقيقات دريافتند، متهمه به نام" الف – ع " 27 ساله چند روز قبل از فوت شوهرش مقداري مواد سمي از يک فروشگاه عرضه سموم کشاورزي خريداري کرده و در حال حاضربه طور مشکوکي با جوان 19 ساله اي ارتباطات پنهاني دارد.

ماموران پليس با دريافت اين اطلاعات ، زن را به اتهام قتل شوهرش دستگير کردند و مورد تحقيق و بازجويي قرار دادند .

متهمه در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ابتداء منکر هرگونه عمل مجرمانه اي شد ، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و علت و انگيزه قتل را اختلافات خانوادگي عنوان کرد .

وي اظهار داشت : با توجه به اختلافي که با شوهرم داشتم و راضي به طلاق هم نمي شد، با " جواد " آشنا شدم و موضوع را به او گفتم، او هم به من پيشنهاد قتل شوهرم را داد و با تهيه قرص برنج آن را به صورت پودر داخل غذايش ريخته و او را کشتم .

ماموران پليس آگاهي در ادامه با شناسايي مخفيگاه همدست قاتل اين فرد را نيز در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند و متهمان را پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي دادند.

10 هکتار از اراضي ملي در شهرستان " آمل " آزاد شد

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان " آمل " مازندران، از اجراي حکم خلع يد و آزادسازي 10 هکتار از اراضي ملي و منابع طبيعي در روستاي زيارو خبر داد .

سرهنگ " ولي اله گنجيان مقدم " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر، گفت : با توجه به موقعيت شهرستان آمل و قرار گرفتن در مسير تردد هموطنان از استان تهران به استان هاي شمالي کشور و وجود منابع طبيعي ارزشمند، همواره سودجويان درصدد تبديل اراضي ملي و طبيعي به روستاهاي اين شهرستان هستند .

وي افزود : روستاي زيارو نيز يکي از مناطقي است که مورد توجه سودجويان بوده و اين افراد با تغيير کاربري و انجام ساخت و سازهاي غيرمجاز چهره طبيعي اين روستا را برهم زده اند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت : در راستاي حفظ بيت المال و بازگشت اراضي متصرف شده ، با هماهنگي و حضور نماينده دادستاني ، جهاد کشاورزي و نيروي انتظامي، حکم صادره از سوي مرجع قضايي با تخريب بناهاي غيرمجاز در اراضي منابع طبيعي 10 هکتار از زمين هاي تصرف شده از يد زمين خواران و سودجوان بازپس گرفته شد .

 اطلاعيه دفتر نظارت همگاني پليس مازندران :

ارتباط مستقيم فرمانده انتظامي مازندران با مردم درسامانه 197

گروه استان ها – دفتر نظارت همگاني پليس مازندران در اطلاعيه اي از برگزاري جلسه ارتباط مستقيم فرمانده انتظامي مازندران با مردم در سامانه 197 روز شنبه 17 آبان ماه خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، برابر جدول زمانبندي جلسات ارتباط مستقيم مردم با مسئولان انتظامي استان از ساعت 9 صبح تا ساعت 12 روز شنبه 17 آبان ماه در شهرستان ساري و همزمان در شهرستان هاي استان برگزار مي شود .

براساس اين گزارش، جلسه ارتباط مستقيم اين هفته دفتر نظارت همگاني استان با حضور هيئت رئيسه فرماندهي انتظامي استان مازندران به همراه رئيس بازرسي و معاونان نيروي انساني و وظيفه عمومي استان و رئيس پليس راه و فرمانده انتظامي شهرستان ساري در دفتر نظارت همگاني واقع در شهرستان ساري ، ميدان راه آهن خيابان مازيار - ابتداي امير كبير برگزار مي شود .

شهروندان مي توانند به صورت تلفني ، مکاتبه اي و يا حضور انتقاد ، پيشنهاد و شکايت خود از عملکرد پليس با مسئولان در ميان بگذارند. 

23 کيلوحشيش از 2 قاچاقچي کشف شد

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان " چالوس " مازندران، از شناسايي و دستگيري دو متهم به قاچاق مواد مخدر و کشف 23 کيلو گرم حشيش خبر داد .

سرهنگ " اتباع طبري " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود : در راستاي طرح پاکسازي نقاط آلوده و مقابله بي امان با قاچاق موادمخدر و جمع آوري معتادان تابلو در شهرستان چالوس، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي ، اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي را براي شناسايي اين افراد در دستور کار خود قرار دادند .

وي تصريح کرد : در همين ارتباط ماموران موفق شدند، دو متهم به قاچاق مواد مخدر به نام هاي " مصطفي – ح " و "علي – ط" را که با استفاده از يک دستگاه خودرو در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر فعاليت داشته اند، شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس خاطر نشان کرد : ماموران در ادامه تحقيقات با تعقيب و مراقبت از اين افراد ، خودروي  آنان را در عملياتي ضربتي در يکي از خيابان هاي شهر متوقف و در بازرسي از آن موفق شدند، 23 کيلو گرم مواد مخدر حشيش را که به طرز ماهرانه در اين خودرو جاسازي شده بود، کشف و ضبط کردند.

سرهنگ طبري يادآور شد : ماموران همچنين در طرح جمع آوري معتادان تابلو ، 15 معتاد به مواد مخدر را در سطح اين شهرستان و در مناطق آلوده شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ طبري افزود : متهمان دستگير شده به مرجع قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند و معتادان تابلو براي بازپروري به مراکز ترک اعتياد ماده 16 تحويل شدند. 

انهدام باند سارقان موتورسيکلت در آمل //کشف 17 فقره سرقت

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان " آمل " مازندران از شناسايي و انهدام باند سارقان موتورسيکلت و کشف 17 فقره سرقت خبر داد.

«سرهنگ ولي ا...گنجيان مقدم » در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت : درپي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان آمل، رسيدگي به اين موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود : ماموران پليس آگاهي با تشکيل تيم ويژه عملياتي اقدامات اطلاعاتي را در جهت شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار خود قرار دادند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود : ماموران با بررسي شيوه و نحوه وقوع سرقت ها ، پس از چند روز کار اطلاعاتي موفق شدند، چند متهم سابقه دار را به عنوان مظنون به سرقت شناسايي و تحت تعقيب و مراقبت قرار دهند.

گنجيان مقدم با اشاره به شناسايي پنج متهم به سرقت که با تشکيل باندي در امر سرقت موتورسيکلت ها در سطح شهرستان فعاليت داشته اند، در عمليايت ضربتي همه سارقان را دستگير کردند.

وي اظهار داشت : متهمان دستگير شده به نام هاي « مرتضي-س » ، « حميد- ض » ، « روح اله- ر » ، « قدير- ق » و « عليرضا- ر » در بازجوئي هاي فني پليس،ضمن اعتراف به 17 فقره سرقت موتورسيکلت عنوان داشتند، اموال مسروقه را با قيمتي ناچيز به تعدادي مالخر فروخته اند .

سرهنگ گنجيان تصريح کرد : در پي اعترافات متهمان ، هشت مالخر اموال مسروقه نيز شناسايي و در چند مرحله عمليات پليسي دستگيرشدند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل عنوان داشت : با دستگيري اين افراد 12 دستگاه موتورسيکلت مسروقه در محل فعاليت آنان کشف و ضبط شد .

همه متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

قاتل معتاد پس از کشتن زنش خودکشي کرد

گروه استان ها – ماموران پليس آگاهي شهرستان " بابلسر" مازندران، با کشف جسد زني در يکي از ويلاهاي اين شهر، از راز قتل مرموز اين زن پرده برداشتند .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان بابلسر مبني بر کشف جسد زني در يکي از ويلاهاي مسکوني اين شهر در ساعت 11 صبح روز سه شنبه 20 آبان ماه ، ماموران پليس آگاهي سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه با جسد غرق در خون زني جوان به نام " ليدا – گ " 17 ساله مواجه شدند .

براساس اين گزارش، ماموران با انجام تحقيقات از والدين و اطرافيان مقتول که در صحنه جنايت حضور داشتند و اقدامات فني و پليسي دريافتند، مقتول دو روز قبل به همراه شوهرش به نام " مجتبي – خ " 21 ساله که بعلت اعتياد به مواد مخدر روانگردان با وي اختلاف داشت ، به مدت 2 روز اين مکان را اجاره کرده و در آن سکونت داشته اند .

ماموران در ادامه تحقيقات رد اين فرد را در استان تهران شناسايي و اقدامات لازم براي شناسايي مخفيگاه وي و دستگيري اين فرد را در دستور کار خود قرار دادند .

اين گزارش حاکي است، ماموران پليس آگاهي با شناسايي مخفيگاه مظنون به قتل در تهران با هماهنگي هاي بازپرس ويژه قتل، با تشکيل اکيپي عملياتي براي دستگيري اين فرد اعزام شدند. .

ماموران قبل از دستگيري متهم، برابر اعلام کلانتري 156 افسريه تهران و سرکلانتري ششم تهران از اقدام به خودکشي مظنون به قتل و مرگ وي در يکي از بيمارستان هاي استان تهران با خبر شدند .

تحقيقات در خصوص علت و انگيزه وقوع اين قتل و اقدام به خودکشي قاتل در دست بررسي بيشتر پليس قرار دارد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جمعه 23 آبان 1393-18:3


    خداقوت