آخرین عناوین

پنجشنبه 22 آبان 1393-20:57 کد خبر:2157

انتقاد نماینده غرب مازندران به مسئولان استانداری و محیط زیست مازندران:

به مردم غرب مازندران توهین شده است/محیط زیست مانع انجام پروژه ها است

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسئولان مازندران گفت: در کتابچه‌ای که 19 پروژه مهم مازندران برای بودجه‌نویسی در آن تعریف و تدوین شده، پروژه آزادراه تهران ـ شمال در رده آخر قرار داده شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: در اولویت‌بندی پروژه‌ها در کتابچه تدوین شده از سوی استان برای بودجه‌نویسی به مردم غرب مازندران توهین شده است.

وی افزود: در کتابچه‌ای که تعداد 19 پروژه مهم مازندران برای بودجه‌نویسی تعریف و تدوین شده است پروژه آزادراه تهران ـ شمال در رده 19  قرار داده شده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران که در جلسه شورای اداری نوشهر حضور داشت، قرار دادن پروژه آزادراه تهران شمال در رده آخر کتابچه بودجه‌نویسی را توهین به مردم غرب مازندران دانست و اظهار داشت: آیا پروژه‌ای مانند جاده سمسکنده مهم‌تر از پروژه ملی آزادراه تهران ـ شمال است.

وی از عملکرد محیط‌ زیست در قبال پروژه‌های مهم و توسعه‌ای نیز انتقاد کرد و افزود: محیط‌زیست نباید فقط مانع باشد.

احمدی لاشکی با انتقاد از عدم اتفاقات مثبت و جدید در حوزه زیست‌محیطی مازندران، تصریح کرد: در منطقه ما نه تنها کاری نمی‌کنند بلکه مانع انجام کارها و پروژه‌ها هم می‌شوند.

وی با بیان اینکه معادن شن و ماسه موانع زیست‌محیطی است که باید از سوی محیط‌زیست مورد بررسی قرار گیرند، خاطرنشان کرد: محیط‌ زیست مانع فعالیت کارخانه آسفالت نوشهر که با امکانات و تجهیزات مدرن و روز دنیا کمترین آسیب‌های زیست‌محیطی را دارد می‌شود که این به روند رو به جلوی پروژه‌های آسفالته منطقه آسیب می‌زند.

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از ایجاد مرکز پارک علم و فناوری در غرب مازندران خبر داد و گفت: در صحبت‌هایی که با مسئولان ارشد کشوری داشتیم قرار است تا مرکز پارک علم و فناوری غرب مازندران با همکاری دانشگاه علوم دریایی نوشهر در این دانشگاه استقرار یابد که این امر سبب تبدیل ایده و علم به ثروت برای مردم منطقه می‌شود.

وی با اشاره به طرح سئوال از وزیر نیرو در مجلس درباره نیروگاه 550 مگاواتی نوشهر، یادآور شد: وزیر نیرو قول داد تا نیروگاه 550 مگاواتی نوشهر تا پایان سال 94 مورد بهره‌برداری قرار گرفته و وارد مدار شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :