آخرین عناوین

پنجشنبه 22 آبان 1393-21:8 کد خبر:2158

معاون استاندار مازندران اعلام کرد:

ابلاغ استانداری به تمام فرمانداران مازندران برای دستگیری معتادان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: به فرمانداران سراسر مازندران اعلام شد در هیچ شرایطی نباید معتاد آزاد و رها در شهرستان‌های بماند و به همین منظور باید تمامی معتادان در سراسر مازندران شناسایی و دستگیر شوند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علیرضا یونسی در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که با حضور مدیران شهرستانی و استانی در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که اپوزیسیون‌های برانداز فعالیت دارند، مازندران درخشان‌ترین دوره امنیت خودش را دارد چون مردم اجازه فعالیت به این جریان‌ها را نمی‌دهند.

وی از کاهش برخی آسیب‌ها در حوزه انتظامی نظیر سرقت، اعتیاد و مواد مخدر خبر داد و افزود: با تمهیداتی که در یک‌سال اخیر در شهرستان‌ها انجام دادیم برخی مؤلفه‌ها مانند سرقت‌های خُرد و کلان، نزاع و درگیری دسته‌جمعی و تجاوز به عنف برای نخستین‌بار در 10 سال اخیر با کاهش چشمگیری روبه‌رو‌ست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: در حوزه کشفیات نیز سرکردگان توزیع و فروش مواد مخدر شناسایی شدند که به همراه تعداد زیادی از خرده فروشان شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه محلات آلوده در مازندران از دیگر آسیب‌ها در استان است، تصریح کرد: 29 محله در مازندران آلوده است.

یونسی خاطرنشان کرد: 375 خانه در محله آلوده عباس‌آباد نکا در یک شب در محاصره قرار گرفتند و تک تک خانه‌ها بازرسی و پاکسازی آن انجام شد و نیز پس از پاکسازی محلات آلوده با ایجاد برخی زیرساخت‌ها مانند آب، برق، گاز، خانه بهداشت و فاضلاب مشکلات در این زمینه در آنجا برطرف شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندران به عنوان پایلوت برخورد با محلات آلوده در کل کشور شد، تصریح کرد: آلوده‌ترین محله مازندران با سرعت بسیار بالایی پاکسازی شد و اکنون میزان آلودگی محلات در مازندران به زیر 10 درصد رسید و با برنامه‌ریزی‌هایی که در دست داریم تا پایان سال تمامی نقاط آلوده را پاکسازی کنیم.

وی تاکید کرد: به فرمانداران سراسر مازندران اعلام شد در هیچ شرایطی نباید معتاد آزاد و رها در شهرستان‌های بماند و به همین منظور باید تمامی معتادان در سراسر مازندران شناسایی و دستگیر شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حامد
    جمعه 23 آبان 1393-21:51


    خوب فکریه فقط امیدواریم جواب بده

    • جمعه 23 آبان 1393-21:50


      فکر می کنید با این ابلاغیه استاندار مشکل معتادان استانمون حل میشه و این استان پاک و عاری از هرگونه معتاد و موادفروش میشه؟؟؟؟؟؟؟

      • **
        جمعه 23 آبان 1393-17:47


        جناب استاندار فکر نمیکنید که اگه بخوایم توی کل استان تموم معتادا رو جمع و دستگیر کنیم برای این افراد یه شهر هم کمه که بخوایم بهشون جا و مکان بدیم و درضمن چه سازمان ونهادی باید هزینه اینا رو متقبل بشه و تکلیف خونواده این افراد چی میشه؟؟؟؟؟
        فکر نمیکنید بجای اینکه معتادا رو جمع آوری کنید بهتره که افراد قاچاقچی و پخش کننده های مواد رو بگیرید و حکم قضایی رو در مورد این افراد بیشتر کنید و کمی سفت وسخت تر با این قاچاقچی محترم برخورد کنید بهتر جواب میده.