آخرین عناوین

پنجشنبه 22 آبان 1393-23:36 کد خبر:2159

معاون فني و عمراني شهرداري ساري خبر داد :

تجهيز كامل منطقه گردشگري تجن براي ايام نوروز 94

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری در با بیان اینكه بزودي آماده سازي پيست دوچرخه سواري پارك ملل آغاز مي شود ، از مجهز كردن اين پارك به انواع امكانات ورزشي و تفريحي تا قبل از تعطيلات نوروزي سال 94 خبر داد .


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري، عباس رشيدي نبود قير را تنها دليل عدم آسفالت پيست دوچرخه سواري منطقه گردشگري تجن اعلام كرد و گفت : با رايزني هايي كه شهردار ساري انجام داد اين مشكل نيز برطرف شد و بزودي اين پيست را براي علاقمندان به دوچرخه سواري آماده خواهيم كرد .

وي طرح هاي شهرداري ساري براي جزيره مصنوعي اين منطقه را تشريح كرد و افزود : با احداث چند آلاچيق زيبا جزيره مصنوعي را براي مسافران نوروزي آمده مي كنيم ضمن آنكه با ايجاد كافي شاپ و كمپ هاي مختلف ورزشي از جمله ورزشهاي آبي فرصتي فراهم مي شود تا مسافران نوروزي بتوانند تعطيلات خاطره انگيزي را در منطقه گردشگري تجن(پارك ملل) سپري كنند .

معاون فني و عمراني شهرداري ساري در اين مصاحبه با تاكيد بر اين مطلب كه بطور قطع و يقين تا چند ماه ديگر كمربندي شمالي افتتاح خواهد شد خاطرنشان كرد : مردم شريف ساري بدانند شهرداري نه تنها تمام وظايف خود را در اين خصوص انجام داده است بلكه جهت اتمام سريع اين پروژه حتي مسئوليت هاي برخي ديگر از دستگاهها را هم تقبل كرده است تا اين كمربندي كه مي رفت به يك اثر باستاني تبديل شود سرانجام به بهره برداري برسد .

وي آنگاه با تكذيب خبر توقف احداث فاز دوم پل ذغالچال خاطرنشان كرد : شهرداري ساري با تمام قدرت تمام پروژه ها را دنبال مي كند و اجازه نمي دهد حتي يك روز هم وقفه ايجاد شود اما مردم بزرگوار شهر بايد بدانند كه گاهي به دليل مشكلات فني سخت افزارها يا كمبود مصالح ما ناگزيريم امكانات را به سمت پروژه هاي در الويت هدايت كنيم ، پس اين به معناي متوقف شدن يك پروژه نيست .

رييس كميته فني ، تخصصي شهرداري ساري در ادامه اين مصاحبه بازديد شهرداران كشور از پروژه هاي شهرداري را مورد توجه قرار داد و افزود : در حال برنامه ريزي هستيم تا در حاشيه دومين كنگره شهرداران كشور كه بزودي در ساري برگزار مي شود شهرداران كشور را به بازديد از پروژه ها ببريم ضمن آنكه برنامه ريزي كرديم تا با تمام توان در اولين نمايشگاه توانمنديهاي شهرداريهاي استان نيز شركت كرده و اقدامات عظيمي كه طي دو سال گذشته انجام شده است را به نمايش بگذاريم .

 رشيدي در پايان به استقبال برخي ار سرمايه گذاران خارجي براي مشاركت با شهرداري ساري در انجام تعدادي از پروژه ها اشاره كرد و گفت : اقدامات شهردار ساري در دو سال گذشته نه تنها با استقبال شهروندان مواجه شده است بلكه موجب توجه بسياري از سرمايه گذاران براي همكاري با شهرداري ساري شده است چرا كه آنها نيز مانند مردم ساري به توانمنديهاي شهردار ايمان آورده اند. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :