آخرین عناوین

جمعه 23 آبان 1393-22:51 کد خبر:2160

در زادگاه استاندار مازندران چه خبر است؟!!

انفعال سیاسی ربیع فلاح ،کار دست روحانی می دهد/استاندار باید بجنبد

همشهریان استاندار، جلودار تخریب دولت/ عضوجبهه پایداری در بابل: نباید اجازه داد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و گروه 1+5 سوم آذر جشن توافقنامه جامع را برگزار کنند.


به گزارش خزرخبر به نقل از وارش نیوز،همین چند روز پیش بود که استاندار مازندران با حضور در گتاب، زادگاهش با نذری دهی از خجالت بابلی ها در آمد اما گویا آنها برایشان فرق نمی کند که استاندار از کجا باشد چون چند وقتی است که این شهر را تبدیل به اصلی ترین کانون حملات به دولت و شخص حسن روحانی کرده اند.

بعد از اینکه جبهه پایداری موفق شد برخی از نمایندگان مجلس را با خود همراه کرده و در دو مرحله آنهم بر سر وزارت علوم حسن روحانی و دولتش را شکست دهد، حالا شاگردان و پیروان آیت الله مصباح یزدی شروع به یارگیری از استان ها کرده اند و مازندران از جمله مناطقی است که آنها به شدت در آن فعال هستند.

شنیده ها حاکی از آن است که بابل بدل به کانون اصلی تخریب دولت مرکزی شده و پخش شب نامه، سخنرانی های تخریبی و آتشین و تعیین تکلیف برای شئون مختلف دولت در آن بدل به عادت شده است.

در همین راستا اوایل هفته «سید محمود نبویان» از اعضای جبهه پایداری که به بابل سفر کرده بود در سخنانی تعجب برانگیز اعلام کرد که این گروه و مردم بابل نباید اجازه دهند که دولت در سوم آذر جشن هسته ای بگیرد!!

این عضو «جبهه پایداری» اعلام کرد نباید اجازه داد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران و گروه 1+5 روز سوم آذر جشن توافقنامه جامع را برگزار کنند. 

به گزارش تدبیر «سید محمود نبویان» در جمع اعضای مجموعه بصائر شهرستان بابل با طرح برخی موارد علیه تیم هسته‌ای مدعی شد که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای توافقنامه ژنو را نخوانده‌اند و زمان امضای قرار داد هم «نحس» بوده است.

اینگونه اظهار نظرها و متوسل شدن به خرافاتی نظیر نحسی زمان امضای قرارداد البته از جبهه پایداری بعید نیست، آما آنچه تعجب آور و بعید به نظر می رسید بدل شدن بابل، شهری که استاندار مازندران از آن انتخاب شده به عنوان پایگاه اصلی حمله به دولت است.

استاندار محترم مازندران که در این مدت نشان داده است کمترین آشنایی با علم سیاست و روش های سیاسی ندارد می بایست ماه ها پیش که تحرکات این گروه در بابل آغاز شد با ورود به این مسئله و فعال کردن فرمانداری حداقل اعتراض خود را به این روش های تخریبی نشان می داد،این انفعال ربیع فلاح باعث شد که نزدیک به دو ماه است شهرهای آمل و نور نیز بدل به مرکز تجمع مخالفان دولت و سخنرانی های مخرب شده است.

با این وضعیت ربیع فلاح جلودار به عنوان نفر اول اجرایی استان باید مدافع دولت مرکزی باشد و معاونت سیاسی امنیتی خود را فعالتر نماید و  هرچه سریعتر به این مسئله خاتمه دهد و اجازه ندهد در استانی که دولت بیشترین رای را آورده بیشترین تخریب صورت بگیرد.

اگر وی موفق به این کار نشد که احتمالش فراوان است، باید به طریقی دولت در جریان این انفعال قرار گیرد و وزارت کشور و شخص رئیس جمهور مطلع شوند که در مازندران وضعیت سیاسی مخالفان هر روز قوی تر و سنگر دولت هر روز تضعیف می شود ،بالاخره این هم از نتایج انتخاب کسی است که کمترین عملکرد و تفکر سیاسی را در کارنامه خود دارد، مطمئنا مخالفان دولت با علم به انفعال استاندار مازندران این استان را به عنوان پایگاه اصلی خود در شمال انتخاب کرده اند و با برگزیدن شهر بابل تلویحا می خواهند نشان دهند آنقدر قوی هستند که بیخ گوش استاندار دولت را تخریب کنند و کاری از دست دولت برنیاید. این واقعا تاسف آور ترین روش تحقیر دولت روحانی در مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • بازاری
    شنبه 24 آبان 1393-21:29


    واقعا توی استان چه خبره، اینجور که پیش میره بجای تخریب دولت این افراد محترم دارن با دست خودشون گور مازندارن رو می کنن و استانمونو زنده به گور می کنند