آخرین عناوین

جمعه 23 آبان 1393-23:3 کد خبر:2161

هزینه های میلیاردی مدیر کل ورزش مازندران از حق ورزشکاران ناراضی

سریال دنباله دار حاتم بخشی های بی دلیل در مازندران/مدیر کل ورزش مازندران چه می کند؟!!

در حالیکه با کمبود تشک کشتی مواجهیم 1 میلیارد داده ایم تا میزبان شویم! با این احوال به نظر می رسد اگر همینطور بگذرد مازندرانی ها باید خدا،خدا کنند دیگر هیچ مسابقاتی به میزبانی آنها برگزار نشود چون مجبوریم بودجه عمرانی را نیز در شکم ورزش بریزیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش نیوز،خبری به دستمان رسید که در آن از قول یکی از مسئولان اعلام شده بود که مبلغی برای دریافت میزبانی مسابقات کشتی در جویبار به حساب فدراسیون واریز شده است. اول فکر کردیم حتما 1 یا 2 میلیون پول برای ثبت نام واریز شده ولی بعد فهمیدیم ای دل غافل، حسین زادگان تازه از راه رسیده هرچه پول در خزانه ورزش استان بوده را در جیب خادم و فدراسون کشتی ریخته است. این در حالی است که ورزش مازندران در تنگنای مالی شدیدی قرار دارد و نخستین برنامه جدی حسین زادگان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان برایش یک میلیارد تومان آب خورده است.

با این احوال به نظر می رسد اگر همینطور بگذرد مازندرانی ها باید خدا خدا کنند دیگر هیچ مسابقاتی به میزبانی آنها برگزار نشود چون مجبوریم بودجه عمرانی را نیز در شکم ورزش بریزیم.

نکته عجیب ماجرا این است که به جای اینکه فدراسیون به استان کمک کند تا به بهترین شکل مسابقات را برگزار نماید از آنها پول هم گرفته است.

 با توجه به اینکه با میزبانی جویبار حضور گسترده تماشاچیان در مسابقات جهانی تضمین شده است ردوبدل شدن چنین مبالغی با هیچ منطقی سازگار نیست.

مشکل دیگر هم اینجا است که هنوز هزینه های فراوان برگزاری چنین مسابقاتی تامین نشده و اگر کمی ریاضیاتمان خوب باشد و از بودجه چنین برنامه هایی اطلاع داشته باشیم بین 2 تا 3 میلیارد تومان دیگر هزینه چنین برنامه ای خواهد شد.

البته این تنها باری نیست که چنین حاتم بخشی ها ولخرجی هایی صورت می گیرد. چندی پیش در حالی از بازیگران فراوانی در چشنواره فیلم یاس که به میزبانی مازندران(آمل)برگزار شد پذیرایی کردیم که جشنواره فیلم وارش مازندران تا دلتان بخواهد بی پول بود و البته هنوز هم هست.

نخبگان و منتقدان بر این عقیده اند که اینگونه اعمال نمایشی و خارج از عرف آنهم در شرایطی که دولت یازدهم یکی از انقباضی ترین بودجه های سه دهه اخیر را بسته و استان با انواع مشکلات از قبیل بیکاری، آلودگی های زیست محیطی، بحران های فرهنگی و راه های کشنده دست به گریبان است با هیچ منطقی جور در نمی آید.

خطاب ما به حسین زادگانی است که نشان داده است اصلا از قدرت رایزنی بالایی برخوردار نیست و به جای اینکه برای تامین هزینه های کشتی مازندران که در بسیاری از شهرها برای خرید تشک هم با مشکل مواجه اند کاری کند، در این وانفسا 1 میلیارد تومان را دو دستی تقدیم فدراسون کرده است، البته امیدواریم که این خبر صحت نداشته باشد و یکی از مسئولان به ما دروغ گفته و خواسته شوخی کند، اما اگر اینگونه نبود از همین الان به ورزشکاران مازندرانی در تمامی رشته ها اعلام می کنیم که قید هرگونه بودجه ای را بزنند.

امیدواریم حسین زادگان به همین زودی به سرنوشت سعادمند گرفتار نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    شنبه 24 آبان 1393-21:24


    خوب از جیب نمیده و برای بدست آوردن این پول زحمت نکشیده که دلش بسوزه، فکر می کنه با این کارا مازندران رو سربلند میکنه ولی نمیدونه با این ولخرجی ها و دست و دلبازیش استانمونو به خاک سیاه مینشونه